Inlägg från: Royalle |Visa alla inlägg
  • Royalle

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hej
    Jag kanske också kan få tränga mig in här?
    Är 36 år och har precis kommit igång efter att ha fått bebis i januari. Nu vill vi ha en till. Jag har sen tidigare en sjuåring också så det är tredje som planeras in. Vi är inte så hysteriska dock men då första var otroligt svår att få till (fick bli IVF pga att jag inte hade ägglossning alls) och den lilla jag fick i januari kom till av en slump så hoppas vi att vi denna gången kanske kan planera lite själva .

Första barnet är en annan pappa, och hela livet ser helt annorlunda ut så jag har faktiskt lite hopp att det ska kunna gå vägen.

• Royalle
    Lectin skrev 2015-09-03 15:48:38 följande:

Klart du får! Välkommen! Vilken spännande resa du gjort hittills. Ska bli spännande att följa dig. Var i cykeln är du nu?

Jag har precis avslutat första mensen sedan förlossningen. Ska börja ta ÄL test om tio dagar ungefär tänkte jag, för att se om jag har ÄL alls.
  • Royalle
    emjh skrev 2015-09-06 14:17:12 följande:
    Alltså... jag gjorde något som kändes lite vrickat igår, men jag läste här på FL att man kan bryta upp sitt CB digital och se om det är positivt trots neg. utslag. 

Mitt i natten smög jag ned till vår återvinning (i mitt eget hus alltså, jag har inte rotat i något sophus) och kollade. Mycket riktigt, positivt!! Skrattande  Jag kände mig rätt knäpp...
    Jag gjorde så ett par ggr när det var negativt och det visade "positivt" så jag tror inte det är pålitligt att göra så tyvärr...
  • Royalle

Jag är inte så pratig i tråden men jag tittar in då och då. Jag har väntat på att kroppen ska komma igång ordentligt efter förlossningen och nu så har jag äntligen ägglossning enligt stickorna, så nu kör vi! 

Kon phenela o cacipe, musaj leske te thol pesko punrro and'e kakali.
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea