Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Här kom mensen här på nyårsmorgonen
Gott nytt år!
Här kom mensen här på nyårsmorgonen
Gott nytt år!
Jag skulle också behöva få lite eld i baken och leva lite nyttigare och bättre. Är också normalviktig men äter alldrles för mycket skräp. Rör dock på mig en del i jobbet men känner att det inte riktigt är tillräckligt. Har tänkt att nu med början på det nya året försöka göra nån förändring...får se hur det går med det haha men vill banne mig bli gravid nu under 2015!
Jag väntar på äl om ca en vecka.
Janna84: Hur mår du?
Är det fler än Shrew och jag som närmar sig BIM snart?
Hej tjejer! Nu har min äl blivit bekräftad till att ha varit i tisdags. Positiv äl-sticka samt temphöjningen. Så nu är det den stora väntan som börjar!
Nä, tråkigt mammave!! Kram
Hur går det Shrew? Håller tummarna för dig!
Hur går det för er andra och för TS Lectin?
Lectin: Vad spännande! Då hoppas vi på en fin äggblåsa på onsdag. Håller tummarna! Äter du pergo eller så?
Limegrön: Jag tog mig friheten att flytta ner dig i BIM-listan när jag var där och fixade till mig själv.
Vad bra, du får gärna ändra Bim oxå till 26/1 om du vill. Sist jag var där och pilla blev det helt knas så håller mig därifrån, haha..
Åh Lectin, jag hoppas på att det blir en äl för din del även om du nu tycker att det är förtidigt.
VeronikaK: oj stort grattis vad härligt!
Fast det börjar ju bli lite tomt på "ogravida" i tråden. Vi kanske måste köra en rekryteringsrunda?