Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Välkommen Noli och barnlängtan!
Mammave: Hoppas på en fin äl till er! Lycka till!
Jag har BIM i morgon...
Välkommen Noli och barnlängtan!
Mammave: Hoppas på en fin äl till er! Lycka till!
Jag har BIM i morgon...
Minxy o Lectin: Det känns som vanligt, inga känningar förutom att jag känner mig trött. Men det är inte ovanligt för att vara mig Jo, vi har prickat in äl med varannandags sex runt äl. Tack för era tummar!
Lectin: Färgade flytningar nyss och en temp som sjönk i morse. Mensen är tyvärr på intågande
Håller tummarna för dig limegrön!
Här dök mensen upp nu på morgonen
Och där kom mensen..
Här blev det mot alla odds utslag på äl-test igår så nu får jag äntligen vänta, hoppas, räkna dagar och leta symtom igen!
Nej, vad tråkigt Lectin!
Limegrön: jag har aldrig varit med om att få positivt test senare/en gång till. Men jag har erfarenhet av de billigare äl-testen. Jag har fått så där att det nästan nästan är lika starka kontroll och teststrecket och trott att de inte varit positivt. Men undrat över detta och köpt clearblues äl-test som visare glad smiley när man har fullt utslag och då fått det när jag testat med de billigare som visat näst intill positivt. Så jag har definitivt missat äl pga det. Och mensen som har kommit 13-14 dgr efter samt tempkurva som bekräftat samma i efterhand.
Limegrön: jag testar med de billiga stickorna och när de är så nära positivt jag tror bara kan så tar jag ett clearblue, ibland är jag tvungen att ta ett dagen efter pga att det inte blev positivt. Så jag har använt max två clearblue i månaden. Helt acceptabelt tycker jag!
Lectin: ja snart bim. Är på äl+12 idag. Känningar? Nä inga alls som vanligt
Hur går det för er?