Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Limegrön oxå, än så länge Kanske redan är ett plus där
Limegrön oxå, än så länge Kanske redan är ett plus där
Jag har er gärna kvar och tycker inte det är jobbigt att det pratas gravidkrämpor!
Nä, tråkigt, Iskristall Men 2015 ska det bli plus!!!
Gott nytt år på er!
VeronikaK: så känner jag oxå, inte stressad än (är inne på fjärde försöket), men blir aningen stressad pga åldern. Kmr inte ihåg hur gammal du är el vilketförsök du är inne på och hittade dig inte i Bim-listan.
Om ngn vill lägga in mig på Bim 15/1 är det helt ok Kan inte från telefonen
Nä, Janna! Inget oroande i onödan nu!
VeronikaK: men visst kan spermierna leva upp till fem dygn? Så även om du har äl när du är borta finns chansen
Ändrade i BIM-listan och tog mig friheten att ta bort de som har passerat bim för länge sen och inte setts till på ett tag (hoppas det var ok)
Limegrön: de borde ju kolla upp er eftersom din man inte ha barn. Ni får trycka på det.
Nä, ingen bra kosthållning här - borde bli bättre. Och tränar lite sporadiskt. Är också normalviktig, men det är ju inge bättre att slarva för det
Malbjo: grattis!
Shrew: tyckte det lät lite knepigt att de först säger att du är högfertil och har regelbunden mens och sen att de ska "fiffla" med det. Men jag är ju å andra sidan ingen expert inom området. Men jag skulle nog själv ifrågasätta lite hur de tänker och biverkningar som kan bli av det (om det finns).
Minxy: fråga bm om råd om illamåendet. Jag har heller knappt mått illa, så har inga råd där. Men det brukar ju iaf gå över lite längre in i graviditeten (liten tröst kanske). Det enda jag vet är att äta el dricka lite väldigt ofta
Shrew: då har vi bim typ samtidigt. Jag har den 15e, men kan vara både lite tidigare o senare