Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag är 35 och min åldersnojja ligger nog mest i att barnet får en "gammal" mamma när det blir lite äldre. Jag känner mig inge äldre än för tio år sen

• mammave

Hihi, tack Veronika Och 39 är bara fyra års skillnad, och fyra år är ju inget om man tänker efter

• mammave

Shrew: har bara testat före bim en gång av tre tidigare försök och väntar nog nu med. Så inga test här inte. Men du har ju Bim imorgon!!!

• mammave
    VeronikaK skrev 2015-01-12 14:02:02 följande:
    I mitten av nästa vecka borde mensen ha kommit, om inte förr. Så minst en vecka kvar för min del alltså. 
    Ja, min mens kan komma allt från imorgon (om man räknar med min superkorta cykel på 23 dar, vilket jag inte tror) tills tisdag nästa vecka (den längsta cykeln på 30 dar, under dessa tre månader vi försökt). Jag räknade dock BIM på 25 dar, vilket den var förra gången.
  • mammave

Shrew: låter ju jättelovande!

Har väl bim idag ev, hade 25 dar sist. Men har haft 23 och 30 dar också, så kan lika gärna ha bim på tisdag. Ingen mens än dock och inget test.

• mammave

Här kmr nog mensen imorgon Har oftast ont i huvudet dagen innan mens och det har jag idag och idag är jag på dag 26 så allt stämmer ju in för mens

• mammave

Hur lång har din längsta cykel varit på sistone, Shrew? Nu är vi två som väntar över bim (även om jag är lite osäker pga skillnad in cykelns längd).

Ok, ger väl inte riktigt upp än då Men bara väntar på rött vid varje toabesök.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea