Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Jaha. Håller tummarna ändå för dig, Shrew
Ja, här började precis mensen Blev faktiskt lite ledsen denna gång. Har inte blivit det tidigare. Men får ta nya tag och hoppas på en oktoberbebis.
Jaha. Håller tummarna ändå för dig, Shrew
Ja, här började precis mensen Blev faktiskt lite ledsen denna gång. Har inte blivit det tidigare. Men får ta nya tag och hoppas på en oktoberbebis.
Shrew: hur går det?
Förstår, Shrew. Bra att ni tar en tankepaus och inte bara kör på då.
Veronika: stort grattis och visst är man avis
Lectin: tråkigt att allt blir ännu mer oklart när du trodde du skulle få veta mer Men det kan ju absolut vara äggblåsa vid den tidpunkten i cykeln, även om du brukar ha äl senare.
Ja, många gravida i tråden. Så man börjar ju känna sig lite utanför och efter. Men vår tid kmr nog oxå, förhoppningsvis snart. Kul ändå att så många plussat, så länge har ju inte tråden funnits
Kul med nya i tråden, välkomna! Här väntas det på äl just nu, försök nr fem
Lectin: wow, vad bra :)
Iskristall och Limegrön: beklagar mensen :( :(
Tror äl passerat nu, testar inte eller tempar, lyssnar på kroppens signaler som jag tror stämmer bra: har äl-flytningar och lite ont i magen i två dagar runt den tid i cykeln äl borde vara, så tror det är äl ;)
Noli: min tvåa skulle väl ha kommit tidigare än drygt fyra år efter ettan, men det blev ju inte som planerat riktigt. Hade nog tänkt mig att det skulle ha varit ca 3,5 år emellan dem vilket kändes perfekt. Nu försöker vi med en trea "redan" pga att jag nu vet att det kan ta tid och att jag bara blir äldre: Jag tycker egentligen att 3-3,5 är en bra åldersskillnad. Då är det tidigare barnet så pass självgående att man känner att man hinner med både en bebis och de större, tycker jag.
Kmr nog avbryta försöken ett litet tag. Har varit inlagd, troligen pga stress. De hittade inga fel förutom att hjärtat var liiiiite påverkat, vilket de tillskrev som stress efter att ha uteslutit propp el allvarliga hjärtfel (lång historia). Hoppar nog in o läser lite emellanåt o återkommer om några månader på allvar tror jag.
Beklagar, Lectin Hoppas det blir ett plus snart
Grattis, tantor!
Är här, men håller mig i bakgrunden just nu
Hej! Tog aldrig paus som jag tänkt denna månad och har BIM imorgon. Har flera grav/menssymptom denna gång. Lite illamående (kan vara inbillning ) och mensvärk (mer än vanligt) och när jag nös förur högg det till i nedre delen av magen. Var tvungen att skriva av mig så jag inte börjar hoppas för mkt.
Lectin: hmmm, att de försvann låter ju lovande