• Fsake

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Har bim vilken dag som helst. Testade neg imorse... Har bruna spottings så får se om det blir mens eller inte..

• Fsake

Har använt cb digital under 2 cyklar och inte fått max under någon av dem. Däremot har jag hög fertilitet i 8-9 dagar.. Konstigt? Har jag ingen äl?

• Fsake
    Lectin skrev 2015-10-03 07:21:49 följande:

Plus! Och mycket tydligare än förra gångerna! Åh hoppas hoppas det går vägen nu då. Håll alla tummar de kommande dagarna ladies!!!

Grattis!!! Håller tummarna att det går vägen!
  • Fsake
    Niyoh81 skrev 2015-10-03 22:19:28 följande:

Hej..goppar in här om de är ok? :)

Är 34 år och ja har 3 barn sen tidigare. Är nygift och vi försöker bli med barn.

Är lite förvirrad...skulle ha äl den 16 se men när ja körde äl någon dag innan visade de inget. Tog i 5 dagar men visade inget. Var nog tidigare än beräknat. Jag och mannen har mys nästan varje dag denna månad.

Fick i onsdags mens men mycket mindre än vanligt. Brukar blöda massor de första dagarna. Inte denna gång. Har fortfarande väldigt ont i bröstvårtorna, mår illa till och från sen har jag varit fruktansvärt svullen och konstig i magen. Min temp ligger fortfarande runt 37 grader...ligger vanligtvis på 36,3.

Nån som haft så vid sin mens?

Har du gjort ett grav test? Annars gör det
  • Fsake
    Fsake skrev 2015-10-04 00:17:13 följande:
    Har du gjort ett grav test? Annars gör det
    Min glada gubbe försvann på slutet. Jag hoppas du får ett plus! Annars får du vänta till nästa försök...
  • Fsake
    Lectin skrev 2015-10-10 14:08:44 följande:

Hallå i tråden!

Jag märker att jag har vääääldigt svårt att tro på och acceptera att det äntligen faktiskt kanske skulle vara något på gång här. Jämfört med tidigare graviditeterna då jag genast när jag plussat kastade mig in i glädje och framtid så håller jag emot enormt den här gången. De senaste typ 18 månaderna har min identitet här varit en tant som försöööööker få en trea. Nu ska jag plötsligt byta till stämpeln gravid. MEN jag har inte fått någon blödning, hugg och kramper i tjejmagen håller i sig och brösten sväller och ömmar. Så sakteliga landar jag i att det kanske rent av är vår tur nu. Jag har vågat boka tid för ultraljud i v8 (2 november) och börjat fundera på vilken bm jag ska välja. Jag bävar för illamående och funderar över vilket småsnacks som kommer fungera den här gången. Och jag börjar höra ett litet svagt jubel inombords.

Jag kommer fortsätta följa er och titta in här då och då även om det inte blir lika regelbundet som hittills. Ingen blir gladare än jag om tråden lever vidare och kan vara ett stöd för fler både i valet och funderingar kring OM det ska bli en trea och i kampen för plusset. Kram och enormt stort tack för det stöd och den tröst alla i tråden varit för mig.

Håller alla tummar för sig att allt går bra! Det är verkligen din tur

Jag hoppas att oktober är vår andras månad. Mitt sjätte försök nu vilket känns som en evighet.. Jag har inte tempat eller tagit ältester denna månad utan bara kört på kring äl när maken varit hemma. Lite jobbigt när han är iväg just kring äl!

Bim i helgen tror jag.
  • Fsake

Fia14: vårt försök denna månad var inte heller optimalt. Men tror jag hade äl tidigare än ja brukar så kanske att det tog sig ändå. Men som sagt, har inga större hopp..

• Fsake

Har lite annorlunda och mer symptom denna månad.. Hoppas på ett plus i helgen!

• Fsake
    Gamlamamman skrev 2015-10-15 20:56:58 följande:

Fsake:

Håller tummarna för dig!

Tack!

Testar troligen på söndag om mensen inte kommit och om jag inte har "mens" känningar..

Du då gamlamamman och Fia, när testar ni?! Spännande helg!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea