Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Aha, då förstår jag, Lia
Aha, då förstår jag, Lia
Grattis, längtar!
Här inväntar jag mensen eftersom vi skyddat oss denna gång
Lectin: hoppas det funkar Lite udda gravidtips, men :-P
Här kom min mens på dag 30, det vanliga är 26, men sist var den på dag 28 och bara en dag. Denna gång var den bara en dag sen uppehåll en dag och idag verkar den kom
Nya försök här, men min mens har ju varit knäpp två ggr nu och bara varat en-en o en galv dag Så ngt knas är det med den Ska upp på koll imorgon pga det.
VeronikaK: men då är det nog på gång att ta slut iaf. Hoppas du får ett snabbt plus efter mf.
Nya försök här, men min mens har ju varit knäpp två ggr nu och bara varat en-en o en galv dag Så ngt knas är det med den Ska upp på koll imorgon pga det.
VeronikaK: men då är det nog på gång att ta slut iaf. Hoppas du får ett snabbt plus efter mf.
Lectin: det låter ju lovande. Håller tummarna för både dig o mig imorgon då
Hade en slemhinna på 8 el 8,5 på dag 11 och det var normalt och äggstockarna såg normala ut med en äggblåsa på den ena. De tog blodprover för hormoner och får svar om ca två v. Ingen aning vad som kan vara fel med hormonerna, dåligt påläst. Ngn som är insatt i sånt?
Hur går det tjejer?
Har inte fått några provsvar än på hormonproven de tog för snart två v sen..... Men vi kör på nu ändå och hoppas på plus ändå.
Shrew: min man vill oxå sluta efter aug, men inte jag. Skönt att ni är överens iaf. Han tycker vi måste ha ett stopdatum
Lectin: tråkigt att höra att du fick användning av den
Nu bestämmer vi att det är vår tur nästa gång!
Jag hoppas just nu mest på att min mens ska bli normal denna gång och att proverna är bra. Varför ska den börja strula när man försöker bli gravid när den annars är som en klocka?! Så typiskt!