Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

barnlägtan skrev 2015-01-27 09:52:06 följande:

[quote=74753787][quote-nick]Janna84 skrev 2015-01-27 09:36:46 följande:[/quote-nick]Välkommen och lycka till! Det här verkar vara lite av en turtråd

Tack, lite tur tar jag gärna emot, hur många är det som väntar på ett plus i tråden?

Här i vår bim-tråd kan du se vilka som rör sig i tråden och lite info om var och en:
    www.familjeliv.se/forum/thread/74231472-bim-trad-for-pratsjuk-35-forsoker-fa-en-trea

Skriv gärna upp dig där!
  • Lectin

Hmmm... det är nog jag som gjort något knepigt. Det funkar inte från min mobil heller, bara från datorn. Kanske kan du kopiera in texten istället?

• Lectin

Håller fortfarande tummarna hårt för att fröken Röd inte ska hålla sig borta från Iskristall! Hur går det? Tänker du testa?

Glömde visst bort att skriva lägesrapport efter återbesöket hos läkaren i måndags. Den korta versionen: chansen för äl den här månaden är galet liten men finns. Jag har idag och imorgon på mig och om jag inte ser någon stegring på äl-stickorna eller har äl-känningar i övrigt så börjar vi om på ny kula med tabletter som framkallar mens igen... Om någon vill ha en detaljerad beskrivning av ägglossningsfunktioner och äggblåsor vs. cystor så hojta till, annars hoppar vi över det.

• Lectin

mammave: Heja heja! Hur nära äl är du? Testar du med stickor eller temp eller något eller känner du av den själv?

• Lectin

Iskristall: Åh nej... Kram!

Lia_78: Välkommen! Trist när kroppen ställer till det. Jag har pco och hann med två rundor provera + pergotime för att få till förra graviditeten. Just nu är jag mitt i en misslyckad cykel framkallad av provera och pergotime... verkar som att jag får börja om med provera i slutet av veckan men nu ska jag tydligen få testa letrozole istället för pergotime.

• Lectin

Limegrön: så länge mensen inte kommit finns ett hopp! Brukar du ha regelbunden mens? Ursäkta mitt dåliga minne...

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea