Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Åh typiskt limegrön!!!
Här blev det mot alla odds utslag på äl-test igår så nu får jag äntligen vänta, hoppas, räkna dagar och leta symtom igen!
Åh typiskt limegrön!!!
Här blev det mot alla odds utslag på äl-test igår så nu får jag äntligen vänta, hoppas, räkna dagar och leta symtom igen!
Tack hörrni! <3
Tack limegrön! Lovar rapportera!
Heja mammave! Då räknar vi ner tillsammans igen! Vad har du för teststrategi den här gången? Jag ska försööööka hålla mig till efter bim. Får se hur det går med den saken.
Här pendlar humöret mellan "Att det aldrig ska gå! Nää nu lägger jag ner det här..." och "oj! Hugg i tjejmagen?! Och molvärk efter?! Oooohhh så spännande! Tänk om..." för att i nästa sekund svänga tillbaka till "Äh det är säkert bara magknip... Det här kommer aldrig ta sig.... det var säkert inte ens ägglossning på riktigt..."
Åh mammave! Ta hand om dig! <3
Här tickar det på. En arbetsvecka kvar till bim. Molvärk som inte är av denna värld. Tänker att det skulle kunna vara relaterat till cystan/äggblåsan men ömheten vid vänster äggstock (där blåsan satt) försvann efter lh-stegringen förra helgen, vilket kaaan tolkas som att blåsan sprack och ägget släppte. Molvärken däremot sitter i livmodern som också är öm. Är lite försiktigt förhoppningsfull men vågar inte tro eller hoppas så där okontrollerat.
Hur går det Noli? Du har ju passerat bim med flera dagar! NYFIKEN!!!
Förstår att det snurrar i huvudet Lia_78! När räknar du med att få svaren från gyn? Håller alla tummar för att provsvaren är bra och att du snart får mens så du kan börja räkna igen.Kram!
Välkommen tantor!
Vi har en Bim-tråd här:
www.familjeliv.se/forum/thread/74231472-bim-trad-for-pratsjuk-35-forsoker-fa-en-trea
Skriv gärna upp dig!
Idag kom mensen..... jipppi. Som jag har väntat. Senast var i början av november. Så jag förstår hur det känns att vara "skendräktig".
Skulle få besked inom 2 veckor så det ska komma denna vecka.