Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Deppdag idag Mensen kom helt plötsligt på dag 24! Är så trött på mensstrul nu! Varför är den så konstig helt plötsligt? Jag hoppas verkligen den håller i sig i några dar nu så att den beter sig mer normalt än de två senaste gångerna. Känns som om man inte riktigt har någon sportslig chans att bli gravid en gång om mensen är konstig Sedan har vi bara fyra månaders försök kvar eftersom min man satt stopp efter augusti. Just nu känns det som om jag aldrig kmr få min trea

• mammave

Lectin: jo, men borde man inte ha plussat isf om man fått tidigt mf? Sorry att jag ifrågasätter ditt tänk, men idag är jag fru Negativ.

• mammave

Han tycker att han egentligen redan nu är för gammal och ville därför ha ett bestämt stopp när vi började och sa då augusti. Han är 36 och jag 35, men han har lite annan syn på gammal än jag har. Jag vet faktiskt inte om han kan tänka sig förlän

• mammave

Håller tummarna, Shrew!

Ja, hur är det där med vin och allt annat man inte ska äta/dricka innan man plussar? Ska på fest några dar innan BIM och vet inte vad jag törs dricka?

• mammave

Jo, har varit försiktig med allt jag ätit och druckit, men börjar lessna lite på att hela tiden fundera på hur jag ska leva ifall jag kanske är gravid, vilket jag inte varit ngn av gångerna Det känns ju som om jag aldrig kmr bli det just nu (deppdag).

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea