tantor skrev 2015-02-24 06:47:11 följande:
Ps. Vi brukar inte ha så här mycket sex i vanliga fall men det har varit väldigt trevligt att ha det ;) mycket skratt och fniss när vi försökte få till det en kväll och smet ner till tvättstugan för att vara ifred (sonen var vaken och sambon skulle upp 3.30) jo, vi har egen villa så ingen risk för nyfikna grannar ;)
ASG! tack för morgonens skratt!
Hur har ni det idag Tantor och Iskristall? Jag är så nyfiken att jag håller på att gå åt!
Jag tror att jag möjligen hade en egen spontan ägglossning härom dagen!
(Ja för mig är det plötsligt stort nu när kroppen krånglat några månader igen...) Värk över höger äggstock, hög och mjuk livmodertapp och vattnigare flytningar med pyttelite inslag av äggvitetrådar. Inte klockrent men vem vet? Hade inga ägglossningstest hemma så jag skyndade mig att beställa på nätet men när de kom igår visade det negativt. Vet inte riktigt vad jag hoppas på. Hade ju tänkt pausa men blev superivrig när jag fick äl-tecken! Nå, vi fick ändå inte till något förrän igår kväll så förmodligen missade vi den i alla fall.
Om ingen mens dyker upp får jag väl se till att ta gravtest innan jag börjar med några mensframkallande tabletter sen.