Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Shrew: beklagar mensen.

Jag testar med de billiga denna månad, började igår men det var supernegativt så får se om jag har äl övht Har inte testat tidigare denna gång

• mammave

Förstår inget av mina äl-tester. Tyder dessa på att jag inte haft äl? Tänk om det är det som är felet?

• mammave

Men tycker det är konstigt att det blev starkare igår och sen svagare igen idag....

• mammave

Fick iaf provsvaren och de var bra. Så de hittade inga hormonfel, men den knepiga mensen kvarstår ändock

• mammave
    Iskristall skrev 2015-05-18 18:50:19 följande:

Mammave: Så vad händer nu då? Har de nån plan för er?

Nä, det enda han sa att jag skulle återkomma till hösten om jag inte blivit gravid för att då ta fler prover. Men min man vill inte försöka längre efter augusti, så det kommer vi inte att göra :(

Förstår Veronika :( Det är bara du och din man som kan komma fram till det svaret. Jag skulle nog ha svårt att "ge upp" bebisdrömmarna nu när de väl startat. Men jag har kanske inget val en gång :(
  • mammave

Skyldig till att inte uppdatera bim-listan. Sorry, men skriver mest på mobilen och då går det inte.

Har bim ngn gång mellan 30/5-3/6 (eftersom min mens knäppat sig).

Känner väldigt knepigt ca fem cm ovanför naveln. Kan ju knappast va gravsymptom så högt upp. Jar nästan som liiiite håll där som suttit i ett par dar.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea