Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Åh lite spänning i tråden. Håller tummarna för er, Shrew och Lectin (kanske blir tvillingar )
Åh lite spänning i tråden. Håller tummarna för er, Shrew och Lectin (kanske blir tvillingar )
Hihi, nä det räcker med en åt gången
Iskristall: heja!
Här har jag inte ens fått positivt på äl-test denna månad Helblanka test Funderar på om det kan vara så att jag slutade få äl när mensen började bli kort Sist fick jag lite stegring men aldrig positivt. Känns lite osjysst om jag inte ens har äl
Jag var där för typ tre mån sen, men de såg inget konstigt och sa bara att om jag inte blivit gravid inom ett år skulle jag höra av mig igen
Jo, men min mens har även blivit superkort de senaste cyklerna Så det verkar vara ngt som är knepigt. Tycker jag känner av äggstockarna lite närsomhelst så har svårt att säga att det är äl-symptom. Men visst hade jag slemmiga flytningar som vanligt Vet faktiskt inte vad jag ska tro. Känns ganska hopplöst tyvärr
Shrew: spännande! Testa
Shrew: grattis! Hade ni försökt länge?
Det där är svårt. Jag skulle inte vilja berätta så tidigt. Man kan ju fejkdricka Jag har haft med alkoholfritt som jag smugit i mitt glas (hällt ut ölen el vinet man fått innan) Då slipper man undranden om varför man inte dricker :-P
Du ger hopp Shrew, att plötsligt händer det även om man försökt länge
Har bim fred-månd tror jag, så vi ligger ganska lika Lectin. Men jag är ju lite inne på aty jag inte har äl pga testen Men hoppas gör man ju ändå.
Veronika: hoppas bara du haft äl utan tecken. Ni får smyga undan på semestern o ta en snabbis ngnstans