Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Hur går det limegrön?!
Hur går det limegrön?!
Frustrerande limegrön! Hoppas du får ett plus om några dagar. Håller alla tummar!
Nej de är fortfarande svagt svagt svagt rosa men inga blodstrimmor som precis de första hade.
När var det du testade igen med äl-test och fick positivt förresten limegrön? Kan ju ha varit då du hade äl så att det var senare, eller? Vad har du haft för äl-symtom?
Lia_78: Svårt det där med symtom när man inte vet hur det brukar vara vanligtvis. Dina symtom kan antingen vara pms eller preggosymtom i mina ögon. Håller tummarna!
Mammave: hej hej! *vinkar*
limegrön: hur går det? Jag är sååå nyfiken!
För egen del tickar dagarna så oerhört långsamt... testdag på onsdag.
Molvärk, ja tills för några dagar sedan när den försvann.
Illamående, japp.
Galet trött, japp.
That's it. Och allt är symtom jag "brukar" ha före mens när jag verkligen känner efter och analyserar.
Åh limegrön jag hoppas hoppas hoppas för oss! Min skruttkropp har också skyltat med rosaröda flytningar nu ikväll...
Hur går det limegrön? Mina rödrosa försvann igen direkt men värken/ömheten över livmodern är tillbaka idag. Kan inte låta bli att hoppas och tro men det går förstås upp och ner med humöret...
Mammave: har bim på onsdag men har bara varit inne från mobilen och BIM-lista blir så ful när jag ändrar från mobilen! Har liiiite dåligt samvete att jag inte ändrat. Jag skulle också pausa ett tag men fick plötsligt äl och kunde inte bara släppa det. :$
Och jag håller såklart tummarna mammave!
Nej, jag har ju inte heller ändrat
Hihi, förstår att du inte kunde pausa då ju. Hoppas på plus på onsdag Ska du testa ngt?