Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Tack mammave!

• Lectin

Åh nej Lia_78! Jag trodde också stenhårt på minst ett plus. Jag har inte fått mens än men med min luriga skruttkropp betyder det ju inte nödvändigtvis något bra...

Du får "ligga i" för oss alla nu Iskristall!!

• Lectin

Fnissar åt mammaves mensfixering.

Så alla har vi passerat bim men ingen av våra kroppar beter som man skulle förvänta sig! Kanske vi ändå plussar alla tre!? Jag är just idag obotlig optimist och tror att vi är på G!

• Lectin

Jag fortsätter hålla tummarna för oss alla och tänka positiva tankar.

• Lectin

Åh Lia_78, hoppas hoppas det beror på något riktigt bra. Håller tummarna. Tänker du testa igen?

• Lectin

Asch då Lia_78! Men skönt med klara besked.

Varken mens eller plus här. Försöker vara positiv och tänka att jag kanske bara plussar sent men idag är jag långt ner i motsatta änden av gårdagens optimism och  tror bara att min kropp återigen har lurat mig att tro att jag haft ägglossning. Jag har ju fått utslag på äl-stickor tidigare utan att det blev något av det, varken mens eller plus. Kanske är det samma sak igen?

• Lectin

Mammave: På två dagar hinner hcg-mängden dubbleras brukar man väl säga så det kunde ju vara läge imorgon igen. Då har det väl gått tre dygn eller?

• Lectin

Tror jag har varannandagshumör eftersom jag testar varannan dag. Optimist inför test och pessimist när jag fått blankt...

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea