Pratsjuk 35+ försöker få en trea
GrönaDruvan: I mitt landsting får man utredning efter ett år även om man har barn. Jag är över 35. Men sen tror jag att man får bekosta ev ivf o sånt själv.
GrönaDruvan: I mitt landsting får man utredning efter ett år även om man har barn. Jag är över 35. Men sen tror jag att man får bekosta ev ivf o sånt själv.
Lectin: Nej, det lät ju så bra. Jag trodde faktiskt det skulle bli starkare, men fortsätter hålla tummarna.
Lectin: <3
Jag blev gravid precis när jag började banta. Så bantningen varade i två hela veckor Kanske kan vara en sporre
Ni som plussat i denna tråd är ni kvar? Jag känner mig fortfarande knappt gravid - har lite svårt att fatta det och varje gång jag går på toa tror jag att det ska komma blod :( Sedan har jag fått mf tidigare (innan mitt andra barn) så det känns läskigt också.
Lectin: hoppas du får egen äl o ett plus snart!
Veronika: tråkigt :( Håller tummarna för plus snart
Är nog inte gravid längre :( Har börjat blöda :(
Igår kväll var det rött, men inatt och idag har det varit brunt så jag hoppas verkligen det kan gå bra ändå. Men jobbigt att bara vänta. Det är ju så tidigt så tror inte de kan se ngt på ett vul iaf Är bara i v 4+5
Ska till bm på torsd så tänkte prata med henne då och se om hon kan boka in ett vul i v 7+ ngt för att se om ett hjärta börjat slå. Tror inte de kan se ngt tidigare direkt. Sen hoppas jag ju på att det bruna slutar och att det inte kommer mer. Det är ju inte massor som kommit iaf så hoppet finns fortfarande
Ska på vul på fred för att kolla. Det kmr fortf lite brunt, men bara lite så får "domen" på fred...
Tack!
Har haft ett ma innan min tvåa så det var nog lite därför jag fick tid snabbt oxå.