Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Fick se ett litet hjärta picka idag <3 Men hon kunde inte se varför jag blött. Så nu hoppas jag fem veckor går fort och att pyret stannar
Fick se ett litet hjärta picka idag <3 Men hon kunde inte se varför jag blött. Så nu hoppas jag fem veckor går fort och att pyret stannar
Tack!
Limegrön: förstår din frustration Hoppas verkligen alla ni underbara tjejer plussar snart!
Limegrön: jag ser ett streck! Nästan så jag törs säga grattis... Elr tar du några sprutor som kan visa plus?
Limegrön: woho och stort grattis vågar jag säga nu!
Lectin: jag fick ingen stegring alls när jag plussade, så äl-tester är svåranalyserade enligt mig Jag trodde inte jag hade äl då men så var det ju uppenbarligen inte
Lyckan varade inte så länge. Tror att jag fått/håller på att få missfall. Började blöda yttepytte rosa flytningar i lördags som har ökar till kraftig mensblödning idag. känns snopet.
Lyckan varade inte så länge. Tror att jag fått/håller på att få missfall. Började blöda yttepytte rosa flytningar i lördags som har ökar till kraftig mensblödning idag. känns snopet.
Uppdaterade bim-tråden både med mitt eget korrigerade bim men flyttade också ner mammave och limegrön till gravida. Trevlig rensning!
Jag fick för mig att räkna efter hur många försök jag själv hunnit med sedan april -14... Trots att 15 månader passerat, vilket känns så galet och oöverstigligt länge, så har det ändå inte hunnit bli mer än tio försök totalt. 5 utan hormonhjälp och fem med. En med Pergotime och fyra med Letrozol. Två gånger förstärkt med ovitrellespruta vid ägglossningstid.
10 försök, nio besvikelser. Nu får det bli annat resultat den här gången tycker jag. Tionde gången gillt...
Grattis Lia!!
Limegrön: när jag fick mf innan min två tog drt sig sen på försäk två och innan hade det tagit nio försök. Hoppas det är så för dig med
Det hoppas jag med mammave. Kommer du ihåg hur lång tid det tog innan första äl och mens kom efter missfallet? Är sååå otålig, känns som vi slösar tid..
Håller tummarna nu iskristall
Lectin: stort grattis!!! Det var längesen jag läste här nu, men kul att få läsa ett så positivt inlägg när jag läser nu på morgonen.
Jo tack det går bra här.
Veronika: du minns rätt men vi fortsatte ju lite till och sen plussade jag. Så ska redan på RUL på torsdag -helt plötsligt gick tiden snabbt. Hade en hel del blödningar i början så trodde det var kört, men är nu i v 19.
Håller tummarna för er alla. Kram