Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Njae, både och! Ettan fick vi jobba på ett år. Vi var inbokade för första besök på utredning en tisdag men fick avboka eftersom jag plussade på helgen!

När vi tyckte det var dags för syskon försvann min mens i ett halvår och jag sökte hjälp, fick diagnosen pcos och hjälp på traven med hormontabletter. På andra försöket tog det sig.

• Lectin

Lia_78: Jag finns i uppsalanejden.

Mammave: eftersom jag och läkaren vet var problemet ligger så var det inga problem att få hjälp. Har kört en runda tabletter som inte blev något. Nu tänkte vi pausa men så fick jag plötsligt äl-symtom och utslag på äl-test och kunde inte låta bli att försöka ändå...

• Lectin

Jag känner mig liksom snuvad på mitt besked! Fortfarande varken plus eller mens! Ska testa en sista gång på onsdag innan jag ger upp den här rundan. Pausade rätt sent med tvåan så lite svårt att släppa har jag. Men om det fortfarande är blankt då väntar vi några veckor med att dra igång nästa försök just för att undvika julafton.

• Lectin

Bim var i onsdags så egentligen borde jag nog ge upp... men jag vill inte!

• Lectin

Med tvåan var det tre-fyra dagar över och då var det starkt. Jag hade äl-symtom på helgen och måndagen och tisdagen för tre veckor sedan och fick utslag på äl-test på onsdag förmiddag. Har inte haft några indikationer på äl efter det. Men jag hoppas fortfarande och testar en gång till men när man läser på fl så plussar ju de flesta innan bim +1 eller +2.

• Lectin

Tack... Bara att bryta ihop och komma igen.

Nå jag har allt hemma som jag behöver för nästa runda så det är bara att räkna och planera. Då är jag i mitt esse!

• Lectin

Låter sunt Lia_78! Och väldigt skönt avslappnat! Önskar jag kunde ha mer av en sådan inställning!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea