Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Iskristall: Ska jag utgå från mig själv så är det bara slarv och glömska. Har glömt uppdatera BIM-tråden! Men nu är det gjort.

Skumt mammave! Ingen aning om vad det kan vara. Kom det när du började med antibiotikan eller före?

• Lectin

Skrutt också Iskristall! Håller tummarna för att "sakerna " inte ställer till det mer än nödvändigt Och att utredningen visar på något lättåtgärdat.

Jag har startat med tabletterna för att få mens så jag är på sätt och vis inne i nästa cykel nu.

• Lectin

Åh nej VeronikaK! Jag beklagar verkligen! Förstår att du blev chockad. Så dags tror man ju att den värsta osäkerheten är över...

• Lectin
    VeronikaK skrev 2015-04-02 12:07:40 följande:

Nu är det snart en vecka sedan missfallet. Jag blöder ff ganska mycket och har ingen aning om hur länge det kommer att vara så. Flera veckor kan det fortsätta tydligen. Är trött och orkeslös och framför allt har jag ångest över att jag inte kommer att få fler chanser. Är ju 39 år nu och jag har adlig blivit gravid särskilt snabbt ens när jag var yngre. Känns deppigt...

Usch så tungt. Stackare.
  • Lectin

Jag försöker vända Murphys lag till min fördel: har äntligen gjort slag i saken och investerat i en menskopp... Då borde ju Murphy se till att jag inte behöver den på länge, eller hur?

• Lectin

Skumt mammave... Och crap med mens.

Imorgon ska jag på ul för att titta efter äggblåsor igen. Håll tummarna för att det går bättre än förra gången!

• Lectin

Där verkar vara fina äggblåsor på gång men en bra bit kvar till äl. Ska tillbaka på måndag för nytt ul men börja med tester senast lördag om inte jag känner av några äl-symtom innan det.

• Lectin
    VeronikaK skrev 2015-04-14 15:19:15 följande:

Vad bra, då är det ju på g i alla fall. :)

Här verkar faktiskt (peppar, peppar) blödningarna ha slutat så kanske börjar det bli normaltillstånd här snart.

Så bra! Hur mår du då?
  • Lectin
    Iskristall skrev 2015-04-16 20:50:03 följande:

Heja er Lectin och VeronikaK

Tack!

Trist VeronikaK.
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea