Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Lectin: ingen mens än betyder hopp vet du <3

Kul att det är fler som är på första försöket som jag

Iskristall: men det låter ju bra att äggreserverna är högre, ngt positivt med pco då :-P 37 är ju inte gammalt!

För oss tog 1a ett försök o andra 11 försök ( med ett mf oxå).

• mammave

Jo då, analyserar allt just nu, så symptom finns det :P Illamående till och från, mest om jag är hungrig. Och när jag lutade mig framåt fick jag som håll i magen, konstigt. Men jag överanalyserar nog bara. Lite tung i huvudet var jag häromdan och känner lite hur humöret dalar ibland, blir liksom lite ledsen för ingenting. Men allt kan ju bero på annat oxå...

Åh, vad bra att du testar en del, Micka :) Då kan jag leva lite på dina tester istället :P Så på måndag har jag att se fram emot kanske då ;)

Sedan har vi ju Lectin som har BIM idag. Det är spännande att följa andra i samma sits och se hur det går för er. Då slipper jag bli så insnöad på mig själv bara ;)

Jag tänker inte testa förrän tidigast söndag nästa vecka. Jag har bara ett test hemma oxå, så det är nog bra, då testar jag kanske inte för mkt :P

• mammave

Janna84: inte får man ta ledigt härifrån! :-P Då får man mkt att jobba ikapp

Låter bra att mensen inte dykt upp på bim, Lectin Hoppas!!!

• mammave

Jag kmr inte testa så tidigt, men kul att se era test, så testa, Micka

Test idag, Lectin? Så spännande att du gått över Bim!

Iskristall: tror Micka och jag är de som har bim härnäst efter Lectin, på torsdag

• mammave

Absolut, Minxy! Och då får man bättre koll på vilka som är med oxå. Jag har bim torsdag nästa v

• mammave

Minxy: hihi, de är ju söta de där små kläderna

Håller med om att dagarna går långsamt helt plötsligt.

Mina symptom har försvunnit

• mammave

Ja, har just nu fokus på Lectin Sen när hon plussat el fått mens (hoppas inte) så blir nog fokus mer på mig själv.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea