• Fsake

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

VeronikaK skrev 2015-10-16 12:42:29 följande:
    Jag väntar också mens på söndag. Det brukar vara hyfsat regelbundet och jag vet ju när äl var. Har ju dock redan testat negativt i tisdags och har inga andra symptom, så jag tror inte på något plus. Kommer nog inte ens vara särskilt frestad att testa. Kanske först några dagar efter söndag i så fall.
    Hur har det gått? Ingen mens idag? Ingen mens här än. Testade neg igår em.. Varför kan man inte låta bli?
    Men inga känningar alls på att mensen skulle vara på g. Har haft bruna spottings ett par dagar innan mens förut men inte nu (än iaf)..
    Väntar nu tills må/ti med att testa om mensen inte kommer..
  • Fsake
    VeronikaK skrev 2015-10-17 18:10:42 följande:
    Fick just mens så den kom en dag tidigt. Har fått 1-2 dagar kortare period mellanöl och mens de senaste månaderna.

Känns väl okej ändå, jag blir inte så besviken längre, det känns inte som om jag kommer att bli gravid igen helt enkelt.
    Men vad tråkigt! Jävla mens!! Trist att vi som vill bli gravida inte blir det när det känns som alla som inte vill blir det... Kram!
  • Fsake
    VeronikaK skrev 2015-10-18 11:35:21 följande:
    Jag har nog egentligen gett upp, och jag tvivlar nu på att jag ska fortsätta. Lämnar därför tråden, i alla fall för ett tag. Tack för all stöttning och lycka till.
    Vad tråkigt VeronikaK!!! Lycka till själv!
  • Fsake
    Gamlamamman skrev 2015-10-19 10:24:51 följande:
    Den har ju inte kommit innan den kommit. :) 
    Så vi håller fortfarande tummarna! 
    :)
  • Fsake
    Fia14 skrev 2015-10-21 17:17:10 följande:

Nej men dra på trissor, jag har fått plus!

Ganska blandade känslor konstigt nog, känner mig mer nervös och stressad än glad...

Nej vad kul!! Grattis!

Försök ta det lugnt och njut :) skicka lite gravidbaciller :)
  • Fsake

Vi kör igen. Maken ville veta när jag har nästa äl så planerar han inte in någon jobbresa då! Så det blir bra :) äl nästa helg. Då jäklar ska det sexas :)

• Fsake
    Lectin skrev 2015-10-23 09:47:45 följande:
    Åh härligt! Så skönt att han är med på tåget så ordentligt! Heja ägget!
    Ja heja ägget!!

Tycker många säger "du tänker för mycket på att bli gravid". Jo det gör man ju ganska mycket, hur lätt är det att sluta?? Tips? :)
  • Fsake
    Iskristall skrev 2015-10-23 15:47:10 följande:

Hej tjejer!

Vi ska starta med ivf i slutet på november om allt går som det ska. Jag önskar er lycka till och tänker att jag inte kommer vara så mycket i tråden. Men kommer nog inte kunna låta bli att läsa om era öden och plussande då och då!

Stort lycka till!!
  • Fsake

Tack för peppen tjejer!

Ja vi kör på här och jag tempar nu också blir det så blir det, fast helst nu snart ;)

Äl nästa helg :)

• Fsake

Hur går det för alla? Jag hoppas jag hade äl i söndags ( tempen har gått upp lite). Bim den 15/11.

• Fsake

Välkommen!!

Vi är lite i samma sits, blev snabbt gravid med barnen, 6 och 9. Men nu är jag på 7:e försöket....

Har bim 15/11. Hoppas på plus :)

Abla skrev 2015-11-05 13:26:49 följande:

Såg er tråd av en slump och fastnade. Ser att den funnits ett tag, men jag hoppas att det inte är för sent att hoppa in och ni är några som är i samma situation som jag kvar. 36 år, två barn sedan tidigare på 7 och 5 år som blivit till utan problem vid något av de första försöken. Nu har tankarna gått kring en trea i 1 1/2 år. Inget skydd under den tiden och ett missfall senare så går tankarna än. De sista tre månaderna har vi satsat mer aktivt, med äl-test. Mina cykler har blivit kortare med åren och jag vet inte om det är det som gör det hela krångligare. Hoppas såklart på att det ska bli ett plus snart, BIM kring 20/11.

• Fsake

Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas!

• Fsake
    Iskristall skrev 2015-11-11 13:10:10 följande:

[quote=75989027][quote-nick]Fsake skrev 2015-11-11 11:51:30 följande:[/quote-nick]Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas![/quot

Å vad roligt! Tummarna hålls för fler positiva, starkare test!

Tack! Uppdatering kommer :)
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea