Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Men inga känningar alls på att mensen skulle vara på g. Har haft bruna spottings ett par dagar innan mens förut men inte nu (än iaf)..
Väntar nu tills må/ti med att testa om mensen inte kommer..
Tror mensen kommer närsomhelst... Blä!
På bim idag kom mensen.. Känns tungt!
Nej men dra på trissor, jag har fått plus!
Ganska blandade känslor konstigt nog, känner mig mer nervös och stressad än glad...
Vi kör igen. Maken ville veta när jag har nästa äl så planerar han inte in någon jobbresa då! Så det blir bra :) äl nästa helg. Då jäklar ska det sexas :)
Hej tjejer!
Vi ska starta med ivf i slutet på november om allt går som det ska. Jag önskar er lycka till och tänker att jag inte kommer vara så mycket i tråden. Men kommer nog inte kunna låta bli att läsa om era öden och plussande då och då!
Tack för peppen tjejer!
Ja vi kör på här och jag tempar nu också blir det så blir det, fast helst nu snart ;)
Äl nästa helg :)
Hur går det för alla? Jag hoppas jag hade äl i söndags ( tempen har gått upp lite). Bim den 15/11.
Välkommen!!
Vi är lite i samma sits, blev snabbt gravid med barnen, 6 och 9. Men nu är jag på 7:e försöket....
Har bim 15/11. Hoppas på plus :)
Såg er tråd av en slump och fastnade. Ser att den funnits ett tag, men jag hoppas att det inte är för sent att hoppa in och ni är några som är i samma situation som jag kvar. 36 år, två barn sedan tidigare på 7 och 5 år som blivit till utan problem vid något av de första försöken. Nu har tankarna gått kring en trea i 1 1/2 år. Inget skydd under den tiden och ett missfall senare så går tankarna än. De sista tre månaderna har vi satsat mer aktivt, med äl-test. Mina cykler har blivit kortare med åren och jag vet inte om det är det som gör det hela krångligare. Hoppas såklart på att det ska bli ett plus snart, BIM kring 20/11.
Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas!
[quote=75989027][quote-nick]Fsake skrev 2015-11-11 11:51:30 följande:[/quote-nick]Tog ett test imorse bim-4 som var svaaagt positivt! Ska iväg nu och köpa fler test och ta ett nytt imorn. Hoppas![/quot
Å vad roligt! Tummarna hålls för fler positiva, starkare test!
Tack tjejer!