Inlägg från: Lectin |Visa alla inlägg
  • Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Issa2 skrev 2015-06-26 19:20:47 följande:

Tack!! ????Känns lite konstigt att vara här igen. Var aktiv för 6 år sen. Trodde nog att det slår vara nog med två men nej. Så nu nojjar jag över om jag ska lyckas få ombord min make, Hur det ska gå att ta ut spiralen, Hur svårt det kommer vara att bli gravid igen när jag är över 36. Lika bra att ta allt på en gång trots att jag inte har tagit mig över steg ett än. ????

Jag kände likadant när jag började försöka igen och kom tillbaka till familjeliv. Kändes både ovant och nostalgiskt!
  • Lectin
    Issa2 skrev 2015-06-26 21:31:01 följande:

vart kommer alla frågetecken ifrån i mina inlägg? jag sitter o skriver på mmobilen men lägger inte in dem. Ser lite dramatiskt ut.

Såg i din profil att vi jobbar efter samma mall. Du är 78 va?Fick ett barn 08 och ett 11. jag är 79 ,fick ett barn 09 och ett 12. ????

Frågetecknen kommer när man använder mobilens smileys. Vi är vana i tråden att tolka dem! Tror nästan alla gjort samma miss första gångerna här på mobil.

Ja då är vi ju nästan parallella! Förutom att jag är 77a och hunnit fylla 38 nu... Min profil är inte uppdaterad sedan förra omgången här på familjeliv när dottern (11an) var en glimt i mammas öga.
  • Lectin

Åh så underbart mammave!!!! Grattis! *skuttar runt i glädjedans för mammave *

Men crap Iskristall! Kram!

Ja jag har testat och det blev plus idag också. Med detsamma såg det liiiite starkare ut än igår men nu när det torkat ser det svagare ut. Bara att vänta och se... Imorgon kommer jag nog inte kunna testa på morgonen så jag kanske väntar till måndag.

• Lectin

Angående stopknapp vid 35 så har vi ändå haft en hel del snabba besökare i tråden också som plussat inom ett par cykler och sedan vandrat vidare.

• Lectin

Ingen aning mammave! I bipacksedeln stod det att man kan få falskt positivt upp till tio dagar efter sprutan. Jag är på dag tolv idag... MEN jag kan alldeles för mycket om läkemedel för att känna mig säker än. Det finns såååå många faktorer som kan påverka nedbrytning och utsöndring av läkemedel. Jag tror inte på äkta plus förrän jag ser strecket bli starkare.

• Lectin

Strunt också! Blankt idag. Ok. Jaja... Det är ju ändå inte kört. Men nu är sprutan borta åtminstone.

• Lectin

Jag också även om jag försökte med mental skyddspessimism och intalade mig att det bara berodde på sprutan så gick det nog inte hela vägen till hjärtat. Testgalning som jag är sparade jag testet och ser nu ett svagt svagt streck. Det är ju lååååångt efter den tid man anger i informationen och förmodligen bara ett torkstreck men ändå! Och det var en annan sorts test idag... Kanske är det inte lika känsligt? Försvarstalen radar upp sig och optimisten VILL ändå inte ge upp än.

• Lectin

Nä nu börjar allt optimisten få svårt att stå emot... Molvärken tillbaka men mer likt vanlig mensvärk och lätt färgade flytningar... I brist på tillräckligt kraftiga svordomar: SUCK!!!!!! :'(

Men än är inte mensen här... ...

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea