Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Här är man skengravid som vanligt. BIM -5.
Här är man skengravid som vanligt. BIM -5.
Limegrön: Nä, inga symtom. Kan ibland inbilla mig nån slags molvärk, men tror som sagt bara det är inbillning. Så nä tyvärr.
Jo, sockiplast känner igen det där med att alla runt en blir gravida! Man lägger väl kanske märke till det nu på ett annat sätt också. Skulle köpa lunch idag och då går jag förbi en kvinna med två små söta tvillingbebisar i liggvagn! Sååå söta...man uppmärksammar allt liksom
Åh vad tråkigt limegrön!!
Lycka till med äl-testningen miaomiao och lectin!
Lectin: Jo du har rätt. BIM var idag men jag fick mens igår. Så det är bara nya tag som gäller.
Hur går det för dig? Nån äl i sikte?
Lycka till med nya glidmedlet Lectin! Har också köpt sånt, men bara använt det en gång dock!
Grattis Kastrull, hur länge hade ni försökt?
Hehe Lectin...fast pco är lite problem det med
Hur går det Lectin med äl? Jag har tappat tråden lite så jag känner att jag inte riktigt hänger med
Aha haha var det så pass nära när du skrivit! Ja, nu är jag uppdaterad Nu håller vi tummarna!
Miaomiao: Jag anar också definitivt ett tunt streck där! Åh så spännande!
Nån av er som har haft problem med FL appen på mobilen? jag har inte kunnat komma in på hela dagen varken idag eller igår.. blir bara en vit sida. Alla andra sidor går att surfa på och så även andra sidor. Eller kan jag ha kommit åt nån inställning kanske?
Nu är jag inloggad på datorn, det funkar utan problem och har så gjort.