Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Micka: låter ju hoppfullt
Micka: låter ju hoppfullt
Har du testat idag, Lectin? Är ju spännande att du gått över bim
Micka: var nog alldeles för tidigt
Lectin: härligt
Janna: att söka skadar ju absolut inte. Får du sen jobbet och det är mkt bättre än det tidigare skulle nog jag pausa i fyra mån (tänk på dig själv o din familj i 1a hand). Och tänk om du inte kan få fler barn o du skippar jobbet oxå (man vet ju aldrig)? Det behöver man ju oxå väga in.
Lectin: har din kropp gjort så här förut? Men så länge mensen håller sig borta finns ju hoppet kvar. Kram <3
Micka: kan ju bero på sköra slemhinnor. Så här tidigt bör väl inte mensen komma? Och visst kan man få extra sköra när hormoner ändras vid graviditet? Hoppas det är så.
Lectin: vi håller tummarna stenhårt för att du år en senplussare.
Jag skulle nog inte berätta att jag försökte bli gravid. Det har de inget med att göra tycker jag. Det är ju ingen som vet när du lyckas eller att ni ens försöker eller om ni lyckas. Jag tycker det är alldeles för privat, men det är ju min åsikt.
Hur går det, Lectin och Micka? Inga menssymptom här än iaf. Brukar ofta få huvudvärk dan innan mens. Men det är ju tidigast imorgon den borde komma isf. Tiden går långsamt nu.
Åh, Lectin, låter ju jättelovande
Micka: nej Men vilken liten goding du har Kram <3
Ja, äl-testerna borde ju bli starkare närmre äl, Minxy
Lectin: är det rfsu du testat med? Eller vad har du för tidiga test? Bara lite nyfiken. Jag har bara provat billiga stickor från nätet, aldrig ngt annat. Och just nu har jag bara ett kvar.
Aha, ok. Sist fick jag blankt på bim-2 och plus på bim+2, så ingen idé att testa än för min del. Testar nog tidigast på söndag om ingen mens dyker upp. Men tiden går långsamt ju......