Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Oj, det var visst ett tag sen jag skrev här!

Vi håller tummarna för dig Lectin! Säger som mammave, nytt test i morgon?

Välkommen Minxy!

Och en uppdatering från mig... äl i lördags. Så i morgon är jag på äl+5...väntar och väntar haha

• Iskristall
    Panda79 skrev 2014-10-23 20:05:07 följande:

Har också Pco , fast bara på ena äggstocken så jag får nästan alltid bara ägglossning på höger sida! Har 2 barn på 5 år och snart en på 9 månader. Ska också försöka med en 3: a ! Är 35 så dax att börja snart innan man e för gammal..

Spännande, när jag var hos gyn innan sommaren såg han precis samma sak. Pärlbandet av folliklar på ena äggstocken men en follikel på ca 20mm på andra som gav äl några dagar senare! Bekräftat med blodprov och positivt äl-test samt temp. Att det kan vara så?! Undrar om det ser ut så hela tiden eller om det kan växla sida? Hur vet du att du nästan alltid får ägglossning på höger sida?
  • Iskristall

Lectin: Min äl har också kommit mycket mer regelbundet nu som äldre. Nu är jag bara rädd för att vara för gammal och ha för dålig kvalitet på äggen istället

• Iskristall

Mammave: Jag är 37. Det positiva med pco är ju just att man liksom har "sparat" på sin äggreserv genom att man inte ägglossat regelbundet sägs det ju

• Iskristall

Heja tjejer! Alltid väntar vi på nåt! Passar på att säga lycka till, till er alla! Jag är rädd att missa nån för jag har tendens att blanda ihop allas bim o väntan på äl osv

Jag är på äl +7 i morgon och på tal om symtom...har jag inga, what so ever!

• Iskristall

Låter som en bra ide Minxy. Men jag tror inte man inte kan få listan att inte försvinna i alla andra inlägg. Köra en ny tråd med bara bim? Eller så kommer den ju komma efter så fort nån ändrar i den?

• Iskristall

Åh vad jag håller tummarna för er som är på tur! Glad

Lectin: 24/10

Micka: 30/10

Mammave: 30/10-1/11

Heja heja tjejer! Skrattande

Jag kommer hålla mig ifrån allt som heter "shoppa saker till bebis" så länge jag inte plussat Drömmer

• Iskristall

Här kom precis mensen. Nya tag för mig.

Jag äter vitaminer och folsyra samt omega-3 Minxy.

• Iskristall

Tack tjejer! Så trist för oss Micka. Vi får ta nya tag och hoppas på plus nu nästa omgång istället! Jag ser också fram emot nästa äl nu!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea