Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Spännande med fler som kan räkna ner till BIM ;) Får se hur det går här, ingen huvudvärk och ingen mens än, men det är ju några dagar kvar....
Spännande med fler som kan räkna ner till BIM ;) Får se hur det går här, ingen huvudvärk och ingen mens än, men det är ju några dagar kvar....
Janna och Minxy: hoppas det är ngt som börjar gro hos er just nu då (även om Janna tänkte hoppa över en månad :-P)
Lectin: idag tycker jag allt att du ska få plus! Hoppas!
Men vad knepig din kropp är just nu Lectin
Jag skulle inte heller vilja ha tvillingar, men inget jag går runt och funderar på. Men kan förstå att du gör det, Minxy eftersom du varit gravid med det tidigare.
Hade jag haft två test hemma hade jag nog testat imorgon om inte mensen dykt upp. Men har bara ett :-P
Tror det gått 13 dar efter äl, men inte helt säker. Testade inte, utan tror jag kände av äl (hade ont i ena sidan). Hade mens 4 okt och har en cykel på 26-29 dar
Testade idag, helblankt Trodde faktiskt lite att jag var gravid, men tydligen bara inbillning
Ok, ger inte upp än då <3
Säkert väldigt individuellt när mensen kmr igång, panda79. Hur gamla är dina andra två?
Lectin: nix inte än. Men trodde gravtesten jag beställde igår skulle komma idag, men det gjorde de inte. Så kan testa tidigast på tisd.
Minxy: tror inte en förkylning spelar roll.
Trevlig halloween! Ska snart spöka ut mig o barnen
Lectin: inte din heller antar jag?
Men Micka, vad bra att det inte var mensen
Nu är vi tre med blanka test o ingen mens... Knepigt...