Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Men jag vet å andra sidan inte om jag passerat bim,borde iaf vara senast på sönd.
Men jag vet å andra sidan inte om jag passerat bim,borde iaf vara senast på sönd.
Minxy: har inga test hemma Hade ett och det tog jag igår. Beställde nya som jag trodde skulle komma idag, men de kom inte. Så tidigast blir det på tisd eftersom jag inte har ngt test förrän på månd efter jobbet
Iskristall: Nej <3
Äter apotekets vitaminer "kvinna", vet ej om det är tillräckligt egentligen...
Åh nej, Micka Det lät ju så lovande när det bara kom pytte först
Huvudvärk idag så mensen kmr säkert imorgon Brukar ofta få ont i huvudet dan innan mens...
Men, hur kan han tro det?! Särskilt som det tog ett år första ggn. Stressande
Tack för peppandet, tjejer
Lectin: förstår hur du känner <3 Hoppas verkligen du är en som bara plussar sent, men frustrerande när det varken blir plus el mens...
Fortfarande huvudvärk och ingen mens än.... Och inget test hemma
Testade du ngt idag, Lectin, elr väntar du? Önskar jag hade sparat mitt enda test tills idag som jag tänkt från början. Trodde ju de jag beställde skulle komma dan efter när det stod att de skickade samma dag Börjar ju tro att jag är gravid när mensen inte dyker upp. Men blir då rädd att besvikelsen blir desto större om den dyker upp. Idag är dag 29 och det var åratal sen jag hade längre cykel än så. Men senaste mensen sköt jag upp pga utlandsresa så funderar på om det kan ha stört? Har bara haft en mens efter pp och då vat den uppskjuten med hjälp av pp.