Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Kramar om??
Lycka till på ul Lectin!
Nu verkar kroppen snart vara redo att sätta igång igen efter missfallet så jag kanske hänger här lite då och då. :) Det kan ju ta tid innan mensen kommer tillbaka förstås men jag hoppas på snabb återgång till normal cykel.
Där verkar vara fina äggblåsor på gång men en bra bit kvar till äl. Ska tillbaka på måndag för nytt ul men börja med tester senast lördag om inte jag känner av några äl-symtom innan det.
Heja er Lectin och VeronikaK
Nya försök här, men min mens har ju varit knäpp två ggr nu och bara varat en-en o en galv dag Så ngt knas är det med den Ska upp på koll imorgon pga det.
VeronikaK: men då är det nog på gång att ta slut iaf. Hoppas du får ett snabbt plus efter mf.
Tack!
Har haft äl-symtom under helgen och en väldigt tydlig ökning i styrka på äl-testen. Dagens äl-test var så nära positivt det går utan att vara det tror jag! En stor fin äggblåsa syntes dessutom på ultraljudet så nog är det äl-tid alltid! Om inte jag får fullt utslag på äl-test ikväll eller imorgon så har jag fått recept på äl-spruta att ta imorgon kväll. Det blir isåfall första gången för mig. Vet inte ens riktigt vad det är men antar att det är något som ger den sista lilla hormonskjutsen så att ägget släpper.
Jag håller tummar för dig också mammave!
Vi bestämde oss för att börja försöka, blir jag inte gravid före augusti så får det vara! Det är roligt och mysigt att planera och drömma om en bäbis men väntandet och räknandet av dagar ser jag inte fram emot. Hoppas att jag kan ha lite mer distans till det nu efter vår "paus". Jag skulle behöva en app som blinkar när man närmar ägglossning och när man har bim och som man inte kan kolla annars. Tror ni det finns såna appar?
Deppdag idag Mensen kom helt plötsligt på dag 24! Är så trött på mensstrul nu! Varför är den så konstig helt plötsligt? Jag hoppas verkligen den håller i sig i några dar nu så att den beter sig mer normalt än de två senaste gångerna. Känns som om man inte riktigt har någon sportslig chans att bli gravid en gång om mensen är konstig Sedan har vi bara fyra månaders försök kvar eftersom min man satt stopp efter augusti. Just nu känns det som om jag aldrig kmr få min trea
Han tycker att han egentligen redan nu är för gammal och ville därför ha ett bestämt stopp när vi började och sa då augusti. Han är 36 och jag 35, men han har lite annan syn på gammal än jag har. Jag vet faktiskt inte om han kan tänka sig förlän
VeronikaK: har sagt det flera ggr redan, men han tycker dessvärre inte som oss