Inlägg från: limegrön |Visa alla inlägg
  • limegrön

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Den som menar att kvinnor aldrig vill ha sex har inte varit ihop med en kvinna som vill bli gravid.. haha

känner mig typ översexuell ibland när jag oftast har lust men inte sambon.

• limegrön

Åh vad spännande tantor, spricker av nyfikenhet. det sägs ju att ett streck är alltid ett streck. så nu hoppas vi på att det är starkare imorgon(om du hade tänkt testa igen såklart)

Iskristall, håller ALLA tummar, ingen mens vill vi höra om.

Jag tror min cykel har blivit längre än den varit tidigare ca 30-33 dgr ist för 27-28. så jag får nog vänta med att börja testa, är på dag 27 idag. vet heller inte när jag hade äl då jag fick 2 positiva test med en vecka emellan. men testar nog på lördag iaf, dag 30.

• limegrön

Att det aldrig kan ta sej, vad gör vi för fel? Suck...

Håller tummarna in i det sista för dej iskristall.

Jag testade faktiskt oxå i morse fast jag inte riktigt vet vilken dag jag är på. Kan vara allt från bim +1 till bim -5. Men har börjat få lite molande mensvärk så jag är inte förvånad om mensen dyker upp i helgen.

• limegrön

Här händer inget alls. Testade imorses igen, negativt såklart. Inga känningar åt ngt håll. Hade mensvärk för några dgr sedan men nu känner jag inget.

• limegrön

Ja riktigt frustrerande...har inga grav symptom alls så det känns ganska hopplöst

Hur går det själv Lectin, har flytningarna upphört?

• limegrön

Då hoppas vi på att det betyder ngt bra Lectin.

Det var 8 dgr sen jag fick pos äl test för andra ggn. Dag 23 i cykeln. Jag har allt tänkt den tanken oxå, kan det ha varit den "riktiga" äl som kom så sent? För isåfall har jag ju inte bim förrän nästa lördag med en cykel på 38 dgr. Ja det lär jag ju snart märka isf.. en evig väntan hela tiden...gah..

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea