Inlägg från: Janna84 |Visa alla inlägg
  • Janna84

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Minxy skrev 2014-11-11 20:11:52 följande:

Här har det börjat komma roströda flytningar..... *suck*

Nej vad tråkigt :(
  • Janna84

Lycka till på banken Lectin!

Det gick åt helvete här också Minxy Stor kram!

Lilla My o co vi är inte heller särskilt framgångsrika när det gäller bebis. Jag hoppas att din kropp kommer igång snart och att det går snabbt när den väl vill samarbeta.

• Janna84

Vad bra att du hittade hit Mikesfru

Ja Minxy, mensen kom som vanligt 13 dagar efter ÄL och jag blöder helt galet mycket även den här gången. Så nu ska jag försöka samla kraft för att ringa kvinnokliniken. Jag önskar att vi hade haft någon privat mottagning men närmaste ligger ungefär 20 mil bort så det kan jag glömma.

• Janna84
    Minxy skrev 2014-11-13 05:35:31 följande:

Idag kom mensen, med dunder och brak. Nya tag inför nästa ÄL.

Jag har ändrat i BIM-listan. Eftersom jag skriver från mobilen (via FL-appen) blir radbrytningen konstig. Om någon vill "städa upp" efter mig så är det fritt fram :)

Nej, vad tråkigt :(
    mangoo skrev 2014-11-13 06:55:08 följande:

Beklagar! ! Hoppas det tar sig nästa gång.

Är lite nervös inför spolningen vi dag.

Hoppas allt går bra har ägglossning söndag måndag nått sånt. Har läst om andra dom blöder Flera dagar efter... och att det kan göra jätte ont...huha och själv måste jag gå oxå då mannen är bortrest.

Jag berättade att jag var nervös och då var de väldigt försiktiga. Det kändes men inte alls så farligt och inga blödningar efteråt. Jag tror det kommer gå toppen för dig med!
  • Janna84
    Mikesfru skrev 2014-11-13 07:07:57 följande:

Jag är gravid!!!! Är så glad att jag nästan spricker, har varit så orolig efter MA att kroppen inte ska funka på lääänge, men testade idag och fick den glädjande nyheten.

Hoppas den smittar av sig till er andra, mens är ett sabla otyg!

Håller tummar och tår för er.

Grattis!
  • Janna84
    Minxy skrev 2014-11-13 07:43:20 följande:

Är det förresten någon annan här som tempar? Jag tempade när vi försökte bli gravida med första barnet. Tänkte köra samma taktik nu - det blir så dyrt med ÄL-tester varje månad.

Börjar tempa idag. Har laddat ner FertilityFriends gratisapp.

Jag har tempat från och till sedan 2005, jag har alltid använt mig av fertilityfriend Nu orkar jag inte eftersom jag inte vill ställa klockan på helgerna (man ska ju alltid tempa samma tid för att få en tillförlitlig kurva).
  • Janna84
    Välkommen alla nya!

Jag tog en paus från FL en vecka men nu är jag tillbaka igen. Spännande med flera som haft ÄL och räknar ner mot BIM! Jag fick själv utslag på ÄL-testet idag så det blir ÄL idag eller imorgon.

Lectin hur går det med budgivningen? Spännande med allt som händer runtomkring och kanske bra för att skingra tankarna.

Mammave, jag hoppas att ÄL bara är lite försenad och kommer snart.
  • Janna84
    Micka! skrev 2014-11-23 00:00:03 följande:

Äl + 7 idag, hmm...har några symtom... som ömma bröst, molvärk av och till, uppblåst mage...ja, tyvärr kan ju det även betyda mens... vi får väl se på fredag! Då testar jag.....

Håller tummen!
  • Janna84

Stort grattis umeje!! :) Du får gärna spruta ut mängder med gravidbaciller!

Minxy, du verkar ha en klok pappa! Det är ju trots allt nu (under småbarnsåren) som man har störst behov av ett extra tillskott i kassan. I framtiden tjänar vi förhoppningsvis mer och har lägre utgifter (åtminstone när barnen flyttat hemifrån).

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea