Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Minxy skrev 2014-11-18 21:15:37 följande:

Micka och Iskristall: ni står först på BIM-listan nu vad jag vet. Hade ni ÄL på den dag ni tänkt er eller kan BIM vara förskjutet i någon riktning? :)

Jag har uppdaterat BIM-listan för min del (även om den vart lite konstig i texten då jag kopierade senaste citerade listan )
    BIM 1/12, äl kom som jag hoppades. Fick det bekräftat idag i appen fertilityfriend.
  • Iskristall

Äl+3 idag. Jag känner tyvärr ingenting. Hejjar på dig Micka! Nu jäklar ska det väl bli plus!?

• Iskristall

Jag vet Micka, så länge ägget inte fäst har kroppen ingen känsla av att den skulle vara på väg att bli gravid och det kan ju vara så att inte ägget fäster förrän dag 10 så då borde man inte känna nåt fram tills dess

• Iskristall

Mammave: Jag tror men sen kan komma både tidigare och senare om man inte haft al även om det nog är vanligare med att den kommer senare. Har man inte haft äl blöder man ju ut slemhinnan när den inte orkas hållas kvar längre

• Iskristall

Stort grattis Nicka!

Min temp är på väg neråt, så jag är lite deppig här. Blir inget för mig denna månad. Lycka till ni andra.

• Iskristall

Håller tummarna för dig Minxy, skulle ju vara en jättefin present ju!

För mig har mensen satt igång, ny tag!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea