Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Mangoo: så där kände jag med tvåan som tog nio försök till mf och sen två till tills min lille kille blev till. Ettan tog sig på första, så jag började tänka att jag kanske inte kunde bli gravid igen, men till slut så gick det iaf

VeronikaK: min man sa oxå nej först, men nu är vi på samma spår. Jag har alltid velat ha tre, så jag hoppas det blir så.

• mammave

Oj, vad ni skriver när jag jobbar

Lectin: åh, vilken jobbig tid att aldrig få mens el plus. Jag skulle bli helknäpp. Kram

• mammave

Åh, hoppas hoppas Lectin!

Mangoo:

Janna: förstår att du verkligen tycker att det är din tur när flera blir gravida och föder och det tar tid för dig. Jag vet förra gången hur jag inte klarade av att gratta en bekant när hon berättade att hon var gravid o vi hade försökt länge, medan jag trodde att de knappt hade börjat försöka. Det kändes så orättvist just då.

• mammave

Minxy och Janna: spännande med test.

Lectin: skönt att ni fick tid snabbt. Man vill ju veta vad som händer i kroppen.

Hjälp, vad hemskt besked med en pedofil Fy, vad obehagligt! Hoppas verkligen alla barn mår bra och är oskadda.

Här har mensen precis tagit slut så påbörjar försök två strax

Skulle vi inte kunna skriva kort info i bimtråden så man har lite koll? Tänkte typ ålder på oss, barn och försök o sånt? Elr vad tkr ni? Jag känner att det är många o jag blandar ihop er lite-sorry

• mammave

Minxy: hihi, hoppas du fick en bra natt trots alla drömmar.

Janna: spännande att följa andras bim i väntan på äl här Men troligtvis var det för tidigt att testa redan. Så två plus i tråden snart hoppas vi på

• mammave

Åh, vad tråkigt att läsa om att mensen kommit, Janna och Minxy :( Har inte varit inne på några dar.

Lectin:hade du kontaktat fertilitetskliniken? Visst skulle du göra det nu efter helgen?

Micka: hur funkar det med att tempa? Har aldrig gjort det.

Här har jag mest funderat på mina bröst. Jag har liksom fått som variga sår på undersidan bröstvårtan, som nu läkt. Men dessa sår beror nog på att bröstvårtorna ändrats, de har liksom blivit som om fett försvunnit just under vårtgårdarna och då har bröstvårtorna sjunkit in lite. Så jag har nojjat en massa och googlat och naturligtvis stöter man på bröstcancer när man googlar om bröst. Jag ska ringa imorgon tänkte jag, tror jag. Min man sa att det kanske beror på att jag blivit äldre. Förändras de och blir slappare under vårtgårdarna då? Jag har ju liksom bara mina egna att jämföra med och det låter ju som en ganska rimlig förklaring ändå. Allt annat blir ju lite tommare och rynkigare ju äldre man blir. Har era bröst förändrats något de senaste åren? Intim fråga kanske, men ni får gärna svara om ni vill.

• mammave

Lilla My: nej, vad jobbigt :( Har du kontaktat sjukvården? Kanske det finns ngt som kan kicka igång mensen?

• mammave

Lilla My: men ska man vänta så länge :( Fy vad jobbigt. Kram

Nja, såren tror jag inte är ngn fara egentligen, tror de beror på att det blivit lite instängt och att bröstvårtorna legat emot vårtgården. Är mer orolig för att det liksom blivit tommare under vårtgårdarna och därför trycks bröstvårtorna in när jag har bh och om jag ligger ner. Ibland känns det som om jag borde ringa, men ibland känns det som om de kmr tycka att jag är lite överdriven och kanske bara berättar för mig att jag börjar bli äldre och det är en så simpel sak och då känns det lite löjligt att ha tagit deras tid.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea