Åh, vad tråkigt att läsa om att mensen kommit, Janna och Minxy :( Har inte varit inne på några dar.
Lectin:hade du kontaktat fertilitetskliniken? Visst skulle du göra det nu efter helgen?
Micka: hur funkar det med att tempa? Har aldrig gjort det.
Här har jag mest funderat på mina bröst. Jag har liksom fått som variga sår på undersidan bröstvårtan, som nu läkt. Men dessa sår beror nog på att bröstvårtorna ändrats, de har liksom blivit som om fett försvunnit just under vårtgårdarna och då har bröstvårtorna sjunkit in lite. Så jag har nojjat en massa och googlat och naturligtvis stöter man på bröstcancer när man googlar om bröst. Jag ska ringa imorgon tänkte jag, tror jag. Min man sa att det kanske beror på att jag blivit äldre. Förändras de och blir slappare under vårtgårdarna då? Jag har ju liksom bara mina egna att jämföra med och det låter ju som en ganska rimlig förklaring ändå. Allt annat blir ju lite tommare och rynkigare ju äldre man blir. Har era bröst förändrats något de senaste åren? Intim fråga kanske, men ni får gärna svara om ni vill.