Inlägg från: Missk37 |Visa alla inlägg
  • Missk37

BF MAJ 2015

Hej.

Jag plussade igår, beräknar att få den 6 maj enligt appen.

Jag är 22 och sambon 21 år.

Biverkningar, har redan börjat känna av illamåendet haha!

• Missk37

Bor i Kalmar vill jag också lägga till. Första barnet och känns jättekonstigt, vi har försökt i nästan ett år och så plussar jag nu. Glad, blir även faster nu o dagarna, vet inte riktgt när jag ska tala om för familjen om att de ska få ett till barnbarn om 8 månader :)

• Missk37

Spänningar har jag typ dagligen :) bara växer och fixar till sig i magen :)

• Missk37

Jag har haft växtvärk typ sen en och en halv vecka tillbaka, kommer några timmar om dagen.

Är själv i chock att vi har plussat, har ni ringt BVC för inskrivning?

• Missk37

Okej, jag har inte ringt än men tror jag ringer in nästa vecka, vi kommer flytta till en Anna kommun 1 november med. Borde jag ringa till den nya kommunen eller till mvc som finns här?

Orkar inte hoppa runt.

• Missk37

Jag är trött och illamående till och från, lite humörsvängningar med :)

• Missk37

Jag har inte blött något än. Första grav fick jag lite rosa på toa pappret. Andra kom det brunt blod så väntar in något av detta :) tycker inte ni ska vara oroliga för de lilla som kommer, tänk på att man kan blöda lite efter sex med då nått blodkärl kan brista då man är lite känslig där nere :)

• Missk37

Vaknade upp och hade ont i livmodern idag? Växtvärk eller? Vaknade av de så det var därför jag reagera

• Missk37

Acire94: det gjorde inte så ont tror jag, men ska nämna det när jag pratar med bm nån gång vid inskrivning.

Gjorde det ont flera gånger på dig eller bara en gång?

Svar på tråden BF MAJ 2015