Inlägg från: Serahjay |Visa alla inlägg
  • Serahjay

BF MAJ 2015

Hej hej! Får man lov att hålla till här? Jag plussade idag! 

Jag heter Sara och är 28 år och bor i Malmö. Har en dotter som är född Nov 2011 och fick ett missfall runt midsommar. Blev gravid vid första ägglossningen direkt efter blödningarna slutade från missfallet. 

Jag har inga symptom alls. Så tror det blir en pojke denna gången :) Några fler från Malmö?
  • Serahjay
    Frökenherman skrev 2014-08-27 20:06:31 följande:

Grattis! Vilken vecka är du i? Jag är 26 år och från Dalarna men bor i Stockholm sedan 6 år tillbaka :)

4 eller 5. Vet inte riktigt. Hehe. Men det visar sig väl sen :)
  • Serahjay
    18/9 blir det inskrivning för mig. :) Hoppas jag får tid till ett vul då oxå. Eftersom förra graviditeten var ofostrig. 
  • Serahjay
    Mariposas skrev 2014-08-29 18:01:15 följande:

Visst va du väl från Malmö? Var går du någonstans? Jag går på slottstadens Läkargrupp.

Någon mer från Malmö (eller i närheten) i tråden?

Ja precis! Jag har valt familjens hus vid folkets park. Men varför känner jag igen ditt namn??? Det kan inte va längesen som vi har snackat i samma forum... men vilken?
  • Serahjay
    Mariposas skrev 2014-08-30 21:56:37 följande:
    Gissar på att det va i forumet för BF januari. När vi va gravida sist ????.

Bättre lycka denna gång!! ;)
    Ja just! Vad skumt att vi fick mf samtidigt och blivit gravida på nytt igen samtidigt. Kanske är ödet?? =D=D
  • Serahjay
    Idag är jag i ca vecka 5+2. Känner fortfarande inga symptom. lite ont i brösten på kvällarna.. Det är allt. Så jag njuter så länge det varar! 
  • Serahjay

Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!

• Serahjay
    Mariposas skrev 2014-09-05 20:05:59 följande:

Har inte varit en bra dag här heller. Haft beigefärgade flytningar. Måste ju komma från en blödning nånstans. Även om det inte behöver betyda nåt så tänker man genast på det som vi gick igenom för nån månad sen. Orolig till tusen :(. Får hålla tummarna för oss

Ahvafan. Du oxå? Hoppas verkligen det inte är nåt. Tror inte jag orkar med en gång till. Det är inte lönt att ringa till kk än va? Går in i vecka 6+0 imorgon. Håller oxå tummarna för oss!!!
Svar på tråden BF MAJ 2015