Inlägg från: Troyanen |Visa alla inlägg
  • Troyanen

BF MAJ 2015

Eter en lång period av hormoner i form av tabletter har vi äntligen fått ett extra streck! Jag har pco och har inte haft någon ägglossning. Mitt första ägg släppte och det vart bingo direkt :) är nu i 4+0 och är beräknad 7 maj

• Troyanen

Oh vad roligt :) hur mår du? När plussade du?

Ise skrev 2014-08-29 18:39:45 följande:

Grattis!!! :) då har du samma BF som jag :)

• Troyanen

Ljusrosa på mitt papper nu med...helvete!! Trotts att man läser att det är normalt blir jag jätte rädd!

• Troyanen

Hur mycket blödde du? För mig har det enbart varit när jag varit på toa och torkat mig. Under hur lång tid blödde du?

corran skrev 2014-08-31 21:30:17 följande:

Ja det är vanligt med småblödningar tidigt i graviditeten, jag blödde när jag väntade sonen och det gick bra :)

Min blödning har i stort sätt försvunnit nu så det känns bra! Hoppas att det bara var ett sprucket blodkärl eller liknande :)

Håller tummarna för dig att det avtar för dig också! 

• Troyanen

Hur är dina blödningar nu? Mina har forsatt under dagen, liten mängd. Nu när jag gick på toa var det mer mörkrött och mer som kom när jag torkade mig. Usch detta är s jobbigt. Trotts att man läser överallt att detta är mycket vanligt så blir man ju sjukt orolig. Ringde äveh mödravården idag. Dom sa samma sak "när det är så tidigt så är det vanligt, du BÖR inte vara orolig"

corran skrev 2014-09-01 08:28:33 följande:

Samma här bara på pappret ibland när jag torkar mig, började i lördags och fortsäatte under söndagen (igår). Trodde det slutade igår men då kom det imorse igen... fortfarande extremt lite. 

Tänker inte tro det värsta så länge jag bara har små rosa flytningar. Det kan bero på många saker! Håller tummarna för oss att det bara är ofarliga blödningar. 

Hade exakt såhär när jag väbta sonen i 1.5 vecka i streck höll det på precis såhär. Mellan v 6-7 typ.

• Troyanen

Jag har inte ont eller så. Skulle fått mens i fredags. Tänk om alla stickor jag kissat på har visat fel. Den 18 september ska vi till min gyn. Jag har ju som sagt pco så har fått hjälp med hormoner. Längtar verkligen dit, då skall vi göra ett ultraljud

corran skrev 2014-09-01 22:34:14 följande:

Inge förändring bara rosa/beige på pappret.. inga mängder.

Förstår verkligen din oro! Hur mår du annars, ont eller så? Kram 

• Troyanen

Jag blöder lite fortfarande. Kontaktade min läkare, men han säger att han inte kunde se något så här tidigt. Han ville att jag gör ett gravtest om en vecka. Nu har jag inte blödigt på 2 timmar, alltid något :)

corran skrev 2014-09-02 10:22:44 följande:

Skulle också ha fått mensen i fredags! Skönt att få göra ett vul och se så allt såtr rätt till!! :) Håller tummarna för det! Hur är dina blödningar idag?

• Troyanen

Vad söt du är som tänker på mig :)efter klockan 9.00 på morgonen igår så kom det pyttelite som kom. Imorse var det inget böid i trosskyddet, däremot när jag torkade mig. Har helt klart gått ner. Nästan säker på att det "bara var en blödning". Har inte haft ont, och inga klumpar har kommit. Ser fortfarande ljust på framtiden. Hur går det för dig?

corran skrev 2014-09-03 07:59:06 följande:

Troyanen - hur går det för dig? 

• Troyanen

Bara för att jag sa så började jag blöda igen. Blir galen !!

corran skrev 2014-09-03 09:28:00 följande:

Va skönt att höra!! :) 

Inte kommit något sen igår vid lunchtid så det känns bra här också :)

• Troyanen

Nä, rätt lite. Men kommer ju ut i trosskyddet varje fall

corran skrev 2014-09-03 11:31:10 följande:

Åh så typiskt! Men det är fortfarande inga mängder eller?

• Troyanen

Dom har avtagit nästan helt nu :) håller tummarna! Nä, jag har tid för VUL den 18/9

corran skrev 2014-09-05 09:58:06 följande:

Troyanen - Hur går det för dig? Visst skulle du på vul idag eller kanske är helt ute och cyklar? 

• Troyanen

Det är endel här :) jag mår illa och har gravsynyom, hoppas hoppas :) hur mår du annars? Kram

corran skrev 2014-09-05 17:36:45 följande:

Så skönt att höra!! Då är det säkert ingen fara :) Jaha då va jag väldigt fel ute haha blandar nog ihop dig med nån annan.

• Troyanen

Jag! Blödde från måndag - fredag. Inte mycket, men det kom ändå blod. Kunde ha uppehåll i 5-6 timmar, sedan så kom det igång igen. Min läkare sa att jag skulle ta ett test efter en vecka, så imorgonbitti gör jag ett gravtest. Men detta är vanligt har jag märkt. Har du ont?

Nostalgity skrev 2014-09-08 08:56:00 följande:

Någon i tråden som haft Mensblod trots Graviditet?

• Troyanen

Testa dig :)

Nostalgity skrev 2014-09-08 13:46:15 följande:

Bör tilläggas att jag inte vet om jag varit gravid överhuvudtaget :-P

• Troyanen

Hej alla. Jag hade blödningar i en vecka, tog ett nytt gravtest imorse, det visade "inte gravid" . Har inte riktigt fått in det än. Tror fortfarande att det är fel. Men troligtvis stämmer det :( jag önskar er alla lycka till

Svar på tråden BF MAJ 2015