Inlägg från: Elsta |Visa alla inlägg
  • Elsta

BF MAJ 2015

Hej alla glada! Jag heter Elise och är 24 år. Pulsade idag och kommer ha Bf 7 Maj enligt appen :p har en dotter på 1 år och 9 månader och en fästman på 27 år. Vi bor i ett hus i Norrtälje. Ser fram emot den här resan igen :)

• Elsta
    corran skrev 2014-09-02 20:49:53 följande:

Här är det också bf 7e maj :) har en son som jsut fyllt 1 år!

Hur mår du? :)

Jag mår bra, lite molvärk och är sjukt trött! Hur mår du?
  • Elsta
    jossan90 skrev 2014-09-03 07:05:00 följande:

Jag fyller 24 i höst och har också BF 7 maj :) Min fästman är också 27 , hehe mycket gemensamt. Har dock inga egna barn sen tidigare men två bonusbarn på 4 och 6 år :)

Kul med första barnet :)
  • Elsta
    Ise skrev 2014-09-03 16:13:04 följande:

Kul! Är den helt hemlig? Så att man bara kan se den och gå med i den via inbjudan? Annars ser andra vilken grupp man är med i :)

Den är hemlig! :)
  • Elsta

kan bara bjuda in via epost till de man inte är vän med så om ni vill gå med får ni skriva er mejl här =)

• Elsta

Nu har jag bjudit in alla som skrivit både här och PM via mejl och hoppas att det ska fungera! det återstår att se =)

• Elsta

Det vet jag faktiskt inte, men skulle kunna tänka mig att det står uppe till höger där det står om någon fyller år och så?
    Bara en chansning :/

• Elsta

Gå in på dina Grupper sen finns det en kategori som heter inbjudningar! Där måste det ju vara!

Linaslus skrev 2014-09-04 07:57:52 följande:

Vart hittar man inbjudan?

• Elsta
    YztiC skrev 2014-09-08 23:29:13 följande:

bjöd in dig!

Har bjudit in dig! Kan inte göra igen för att det står att en inbjudan redan är skickad!

Skumt ???? du kanske har några sekretessinställningar som hindrar inbjudan att komma fram till din mail?
  • Elsta
    Piijuva skrev 2014-09-12 08:24:12 följande:

Hur lång tid tar de för admin att acceptera?? :O

Har inga förfrågningar?
  • Elsta

Vi har en hemlig grupp. Ingen som kan se att gruppen existerar förutom medlemmarna

happyliving skrev 2014-09-12 12:14:18 följande:

Jag vill gärna vara med i tråden! Facebook känns lite för "öppet" även i en stängd grupp. Så där är jag kanske med senare... :)

Plussade igår, 17dagar efter ÄL, Bim+3.

Vårt andra barn, första född i mars 12.

Bor i Linköping o tycker det vore skönt med andra att byta tankar tillsammans med. :)

Svar på tråden BF MAJ 2015