BF MAJ 2015
Hej jag hoppar in här om det går bra :) pussade idag så om allt går som det ska blir det bf 4/5.
Jag har två killar sedan innan födda 08 och 11
Hej jag hoppar in här om det går bra :) pussade idag så om allt går som det ska blir det bf 4/5.
Jag har två killar sedan innan födda 08 och 11
Tack :)
Grattis till plusset! :D
Nu har jag ringt Bm och bokat tid, den 17/9 blir det inskrivning och den 25/9 blir det tidigt UL
Vi tänkte vänta till vecka 12 den här gången, har berättat tidigare de andra gångerna men vi ville gärna hålla den här gången hemlig ett litet tag :)
Har ni berättat för nära och kära?
Jag tror du kan vara lugn, slemhinnorna är ju känsligare när man är gravid så det är säkert bara ett litet blodkärl som brustit
Är i v 5 och upptäckte nyss rosa på pappret, inte alls mycket men det gör mig oroligt ledsen och orolig! :( Ville bara skriva av mig och kanske höra om fler varit med o samma men att det gått bra ändå?
På inskrivningen görs det ny journal och massa prat hos oss och det tidiga UL:ett gör en eller två veckor senare så att man kan se något
Ni som gör ul på inskrivningen - har ni bett om det eller är det rutin att göra det där ni har skrivit in er?
Jag fick inte göra det på min förra inskrivning :/ men det vore ju jätteskönt att få göra det!
Liva står högst upp på listan om det blir en tjej men killarna är jättesvårt :(
Vad är era favorite namn? Pojknamn är väldigt svårt tycker vi
Jag har Molvärk spänningar i magen, ont i ischias nerven, trött och lite svagt illamående till och från men illamåendet kan lika gärna vara inbillning ;)
Vad har ni för gravsymptom? Jag har lite spänning nere i magen och ut mot sidorna samt ömmande bröst och är tröööööött... Längtar efter lite illamående och att behöva kissa på natten så det kanske kan kännas lite mer på riktigt :)
Va roligt jag är också 5+0 Idag :) Jag har tid för tidigt UL den 25 september.
Gick in i vecka 6 idag! (5+0) känns fortfarande så himla overkligt, har ju försökt i 1,5 år.
Enda känningen jag har är otroligt ont i brösten, riktigt ont!
Hur tidigt tror ni att man kan be om UL? Vill bara se att något verkligen är där.
Jag ringde min Bm för att boka tid för inskrivning och frågade då om dom gjorde tidigt UL och det gör dom så då bokade jag både inskrivning och ul. Inskrivningen gör jag veckan innan UL
Åh vad roligt, hur gick du till då och varför vill du ha det?=)
Mariposas jag laddade ner 1177 vårdguidens gravidkalender och en så länge är jag nöjd med den
Ja vill gärna vara med :) josefinevbm@gmail.com eller jossan_110@hotmail.com
kan bara bjuda in via epost till de man inte är vän med så om ni vill gå med får ni skriva er mejl här =)
Vännerna borde väl inte se att man går med om grupper är hemlig eller? :/
Är det bara jag som inte hittar inbjudan?
Hur mår alla här inne? Mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden..
Samma här fick också min på mailen :)
Kolla mailen
Har inte fått nån inbjudan :(
Kk= kvinnokliniken bim=beräknad inte mens
Förlåt, vad står "kk" för? Och bim?
Jag sovit dåligt och drömt konstigt i 1,5 vecka :/
Någon mer som börjat drömma mera och sova ytligare ?
Jag har inte fått någon inbjudan till FB gruppen :( någon som vill vara snäll åh lägga till mig?
Har du kollat mailen? Kan ha hamnat i skräpposten
Jag får fortfarande ingen inbjudan på Facebook:(
Ja har haft en angelsound, det är mysigt att lyssna på men man ska inte göra det före vecka 20 för det kan vara svårt att hitta till en början
Någon som har erfarenhet av angelsounds? Är sugen å att köpa en för att kunna lyssna på barnet hjärta hemma