BF MAJ 2015
Hej tjejer!
Jag är extremt nojigt lagd och fick två streck på testet kl 13!! Är det 100% säkert? Eller kan man få två streck av någon annan anledning?
Hej tjejer!
Jag är extremt nojigt lagd och fick två streck på testet kl 13!! Är det 100% säkert? Eller kan man få två streck av någon annan anledning?
Hej hej!
Jag har BF 10 maj enligt någon sida på nätet. Gravidvecka 5 (4+0) idag och jag känner typ ingenting? Börjar tro att graviditetstestet var en dröm :P Känner liite som mensvärk bara.. Är det normalt?
Är en vecka före dig. 5+0 idag. Först de senaste dagarna har mina bröst börjat spänna. Har känt lite halsbränna innan bara. Sist jag va gravid gjorde jag gravtest i vecka 6 utan att ha haft nån symptom innan över huvud taget. Det är så olika, njut så länge du mår bra :)
Gjorde ett graviditetstest idag för skojs skull (V.5 4+1). Haha det vart ett helt galet starkt plus redan efter 15 sekunder :D Känner lite växtvärk bara (känns som mensvärk? Fast bara på ens sidan?). Försöker ta det extra lugnt på jobbet :)
Godkväll!
Någon runt vecka 5 (4+2) som kan beskriva lite symptom? Googlar alla symptom jag har för att se om det är något fel :P
Har en liten fråga!
Det står "gravid 2-3" med clearblues test nu precis. Stämmer verkligen det om senaste mensens första dag var den 4 augusti och ägglossning den 13e?
Ja! :)
Ja men jag tror ändå att det stämmer bra! 2 dagar hit eller dit tror jag inte att testet känner av! Testa om några dagar igen så får du säkert 3+ :)
Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!
Godmorgon!
Borde jag oroa mig att CB veckoindikator fortfarande visar "2-3" fast jag är i vecka 6 (5+0) och det är 27 dagar sedan ägglossning.. :S !!
jo jag vet. känner mig hemsk. men vet inte vad jag ska göra. blir så orolig o stressad nu pga blödningarna osv så jag blir enormt röksugen. osså blir jag mer stressad för att jag inte får röka så det är det endajag tänker på. :( :(
Blir det några som kommer hänga kvar här i tråden eller går den över helt till FB?
Jag är lite skepisk över att gå med I gruppen då det är flera från samma stad som mig (rätt liten stad dessutom) som är med i FB-gruppen och jag vill inte riskera att bli igenkänd så att säga - så jag hoppades på att kunna hänga här i tråden nu innan det är officiellt. Men det verkar inte vara många kvar, eller?