Inlägg från: Innaj |Visa alla inlägg
  • Innaj

BF MAJ 2015

Hoppar in i tråden :) BF den 2maj ! Har inte berättat för någon då det känns tryggast att göra det efter v12. Dock kommer många snart märka det då jag slutat röka, har ett paket i fickan på jobbet så folk tror att jag röker :P

• Innaj

Någon mer som har fått ökade flytningar? Och när man fryser så blir bröstvårtorna jätte känsliga!?

• Innaj
    Ise skrev 2014-08-29 18:01:05 följande:

Ja mycket mer! :P

Blir jätte orolig när man känner att det "rinner till" åh springer på toa hela tiden för att se så det inte är blod ! Hoppas det avtar snart :)
  • Innaj

Någon mer som börjat drömma mera och sova ytligare ?

Jag har inte fått någon inbjudan till FB gruppen :( någon som vill vara snäll åh lägga till mig?

• Innaj
    YztiC skrev 2014-09-08 21:20:17 följande:

Det står att du redan bjudits in! Kolla skräpposten i din mejl med!

Jag har kikat varje dag, kan jag ha givit dig fel mail ? janni_85@hotmail.com
  • Innaj
    NenaShebelle skrev 2014-09-08 21:14:03 följande:

Idag var vi till bm för inskrivning samt ett tidigt UL. Vi såg litens hjärta slå tydligt, känns häftigt och lite märkligt

Wow Grattis!!! Får man göra UL vid inskrivningen om man vill? Vilken vecka är du i ?
  • Innaj
    NenaShebelle skrev 2014-09-09 11:34:44 följande:

Missade att svara på halva frågan. Jag är i v7 (6+4)

Okey då är vi nästan exakt på samma dag :)

7 (6+3)

Tack för svaren!
  • Innaj
    Serahjay skrev 2014-09-09 14:02:39 följande:

jo jag vet. känner mig hemsk. men vet inte vad jag ska göra. blir så orolig o stressad nu pga blödningarna osv så jag blir enormt röksugen. osså blir jag mer stressad för att jag inte får röka så det är det endajag tänker på. :( :(

Jag slutade efter 3dygn när jag fick beskedet, har rökt och snusat i 15år.

Jag började med att röka 4tillfällen per/cigg, till slut så blev det så äckligt att röka på samma cigg flera ggr så det va lätt att sluta med det. Sen har jag nikotinfritt snus för att dämpa det värsta suget , inte jätte gott men fungerar!

Testa om det kanske fungerar för dig också?

Lycka till !
  • Innaj
    NenaShebelle skrev 2014-09-09 18:51:42 följande:

Inga problem Hur mår du så här i början?

Har knappt några symptom alls :S flytningar, svullen mage , och många drömmar. Inte en antydan till illamående , vilket gör mig lite orolig :( det kan göra rejält ont till åh från nu i söndags och då blir jag ännu mer orolig ! Ska ta ett grav.test på lördag åh se så den lilla hänger med fortfarande :)

Själv då? Har du berättat för någon annu? Vi har bara berättat för en kompis ännu....tycker det är jobbigt att inte kunna dela min oro med någon :(
  • Innaj
    Ise skrev 2014-09-10 07:47:09 följande:

Jag har inte heller några direkta symptom. Lite svullen, ökade flytningar och större bröst. Annars ingenting. Mår inte illa gjorde inte det förra grav heller, jag är nog bara en sån som inte har stora symtom kanske är samma för dig :)

Hade jag inte haft mage förra gången hade jag inte trott att jag var gravid :)

Nu blev jag lite lugnare gällande symptomen! Tack fina du!

Sitter åh väntar på telefontiden på BVC nu faktisk, så jag får skriva in mig och fråga om mina smärtor

Ha en fin dag!!
  • Innaj

Den 26 är det dax att skriva in mig :D hoppas nu lille "Babsan " kämpar på <3

• Innaj

Någon som har erfarenhet av angelsounds? Är sugen å att köpa en för att kunna lyssna på barnet hjärta hemma

• Innaj

Admin till FB gruppen : är du 100 på att min adress är korrekt ? Har kikat både inställningar och mail i över en vecka nu utan resultat :(

Svar på tråden BF MAJ 2015