BF MAJ 2015
Hoppar in i tråden :) BF den 2maj ! Har inte berättat för någon då det känns tryggast att göra det efter v12. Dock kommer många snart märka det då jag slutat röka, har ett paket i fickan på jobbet så folk tror att jag röker :P
Hoppar in i tråden :) BF den 2maj ! Har inte berättat för någon då det känns tryggast att göra det efter v12. Dock kommer många snart märka det då jag slutat röka, har ett paket i fickan på jobbet så folk tror att jag röker :P
Någon mer som har fått ökade flytningar? Och när man fryser så blir bröstvårtorna jätte känsliga!?
Ja mycket mer! :P
Jag vill också va med :) janni_85@hotmail.com
Någon mer som börjat drömma mera och sova ytligare ?
Jag har inte fått någon inbjudan till FB gruppen :( någon som vill vara snäll åh lägga till mig?
Det står att du redan bjudits in! Kolla skräpposten i din mejl med!
Idag var vi till bm för inskrivning samt ett tidigt UL. Vi såg litens hjärta slå tydligt, känns häftigt och lite märkligt
Missade att svara på halva frågan. Jag är i v7 (6+4)
jo jag vet. känner mig hemsk. men vet inte vad jag ska göra. blir så orolig o stressad nu pga blödningarna osv så jag blir enormt röksugen. osså blir jag mer stressad för att jag inte får röka så det är det endajag tänker på. :( :(
Inga problem Hur mår du så här i början?
Jag har inte heller några direkta symptom. Lite svullen, ökade flytningar och större bröst. Annars ingenting. Mår inte illa gjorde inte det förra grav heller, jag är nog bara en sån som inte har stora symtom kanske är samma för dig :)
Hade jag inte haft mage förra gången hade jag inte trott att jag var gravid :)
Den 26 är det dax att skriva in mig :D hoppas nu lille "Babsan " kämpar på <3
Någon som har erfarenhet av angelsounds? Är sugen å att köpa en för att kunna lyssna på barnet hjärta hemma
Admin till FB gruppen : är du 100 på att min adress är korrekt ? Har kikat både inställningar och mail i över en vecka nu utan resultat :(
Kolla nu!
Blev missfall för vår del :,( så ledsna o besvikna :,(