Inlägg från: Kissemiss |Visa alla inlägg
  • Kissemiss

BF MAJ 2015

Hej tjejer!

Jag är extremt nojigt lagd och fick två streck på testet kl 13!! Är det 100% säkert? Eller kan man få två streck av någon annan anledning?

• Kissemiss

Hej hej!

Jag har BF 10 maj enligt någon sida på nätet. Gravidvecka 5 (4+0) idag och jag känner typ ingenting? Börjar tro att graviditetstestet var en dröm :P Känner liite som mensvärk bara.. Är det normalt?

• Kissemiss
    Mariposas skrev 2014-09-01 16:14:09 följande:

Är en vecka före dig. 5+0 idag. Först de senaste dagarna har mina bröst börjat spänna. Har känt lite halsbränna innan bara. Sist jag va gravid gjorde jag gravtest i vecka 6 utan att ha haft nån symptom innan över huvud taget. Det är så olika, njut så länge du mår bra :)

Tack för svar!

Jag ska försöka njuta..:)
  • Kissemiss

Gjorde ett graviditetstest idag för skojs skull (V.5 4+1). Haha det vart ett helt galet starkt plus redan efter 15 sekunder :D Känner lite växtvärk bara (känns som mensvärk? Fast bara på ens sidan?). Försöker ta det extra lugnt på jobbet :)

• Kissemiss

Godkväll!

Någon runt vecka 5 (4+2) som kan beskriva lite symptom? Googlar alla symptom jag har för att se om det är något fel :P

• Kissemiss

Har en liten fråga!

Det står "gravid 2-3" med clearblues test nu precis. Stämmer verkligen det om senaste mensens första dag var den 4 augusti och ägglossning den 13e?

• Kissemiss
    corran skrev 2014-09-05 14:23:26 följande:

Ja! :) 

Tack för svar!

Men det är ju typ 3 veckor och 2 dagar sedan 13 augusti nu ju?
  • Kissemiss
    corran skrev 2014-09-05 14:47:01 följande:

Ja men jag tror ändå att det stämmer bra! 2 dagar hit eller dit tror jag inte att testet känner av! Testa om några dagar igen så får du säkert 3+ :)

:D

Ska ut och segla imorgon, undrar hur det går när jag behöver kissa typ en gång i timmen! Hehe
  • Kissemiss

Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!

• Kissemiss

Godmorgon!

Borde jag oroa mig att CB veckoindikator fortfarande visar "2-3" fast jag är i vecka 6 (5+0) och det är 27 dagar sedan ägglossning.. :S !!

• Kissemiss
    Serahjay skrev 2014-09-09 14:02:39 följande:

jo jag vet. känner mig hemsk. men vet inte vad jag ska göra. blir så orolig o stressad nu pga blödningarna osv så jag blir enormt röksugen. osså blir jag mer stressad för att jag inte får röka så det är det endajag tänker på. :( :(

Du får hitta annat att tänka på och göra när du får röksug, så du distraherar tanken! Men egentligen är det bara viljan som får en att sluta!
  • Kissemiss
    käärlek skrev 2014-09-14 18:51:21 följande:

Blir det några som kommer hänga kvar här i tråden eller går den över helt till FB?

Jag är lite skepisk över att gå med I gruppen då det är flera från samma stad som mig (rätt liten stad dessutom) som är med i FB-gruppen och jag vill inte riskera att bli igenkänd så att säga - så jag hoppades på att kunna hänga här i tråden nu innan det är officiellt. Men det verkar inte vara många kvar, eller?

Jag har ingen Facebook, tog bort den för två år sedan. Hänger lite mer i den andra "bf MAJ 2015" tråden:)! Kolla in där!
Svar på tråden BF MAJ 2015