Inlägg från: emmarebecca |Visa alla inlägg
  • emmarebecca

BF MAJ 2015

Hej hej Rebecca heter jag, plussade igår o har för tillfället BF den 29 maj! Det är mitt andra barn och vi ser så fram emot att följa andra som ska ha barn samtidigt! Jag skulle jätte gärna vilja hänga på i gruppen på Facebook, hur hittar jag den? :)

• emmarebecca
    emmarebecca skrev 2014-09-21 19:20:49 följande:

Hej hej Rebecca heter jag, plussade igår o har för tillfället BF den 29 maj! Det är mitt andra barn och vi ser så fram emot att följa andra som ska ha barn samtidigt! Jag skulle jätte gärna vilja hänga på i gruppen på Facebook, hur hittar jag den? :)

Min mail är slotters@live.se
  • emmarebecca
    Lillaplupp_ skrev 2014-09-22 16:20:39 följande:
    Hej o Grattis! Jag plussade med häromdagen och bf beräknat till den 28:e Maj :)
    Men vad roligt, kul att följas åt med andra lika långt gångna ????
  • emmarebecca
    Lillaplupp_ skrev 2014-09-23 07:20:34 följande:
    Tycker jag erkligen! Känner du något mer än att det spänner i tjejmagen?
    Igår blev jag nojjig och kände att jag kanske skulle göra ett test till, men har det visat positivit ska man kanske nöja sig med det? Glad
    De spänner, jag mår illa till o från och tuttarna är ömma :) sj då? Jag tycker att de år skönt att de "känns att man är gravid" :) så spännande att vara gravid , älskar det :)
  • emmarebecca
    HelloMamii skrev 2014-09-23 10:50:38 följande:

Hej! Hänger gärna på här! :)

Är 22, har en dotter på 1½ år, väntar nu andra barnet BF 27 maj 2015! Är i v. 5 nu enligt vad jag räknat ut! :)

Grattis ???????? min som är oxå 1.5 år, född i april 13, helt galet att han ska bli storebror, de känns nästan mer ofattbart än att man är gravid :)
Svar på tråden BF MAJ 2015