BF MAJ 2015
Hallå! Plussade idag och har bf ca 6 maj :)
Tredje barnet (första för min sambo). De andra barnen är 12 och 7 år gamla.
Jag har inte riktigt fattat det än. Sitter och tittar på gravtestet lite då och då ^^.
Hallå! Plussade idag och har bf ca 6 maj :)
Tredje barnet (första för min sambo). De andra barnen är 12 och 7 år gamla.
Jag har inte riktigt fattat det än. Sitter och tittar på gravtestet lite då och då ^^.
Åå, kommer bli så roligt att berätta för dottern (som är född .07) att hon äntligen ska få ett syskon!
Hon klappar mig på magen då och då och verkar undra vad det är för FEL på min mage som inte har en bebis! ^^
Jag är i vecka 5 (4+3) enligt en av apparna bf runt 5-8 maj.
Vi kanske borde starta en bf-lista för att lättare hålla koll?
Jag har inte mycket känningar. Var kanske lite hungrigare än vanligt vid frukost ^^
Hej tjejer!
Jag hoppar försiktigt in här Plussade den 28/8 (+3 cb digital) men är väldigt osäker på när bf är, men borde vara i slutet av april/början av maj. Tror själv att jag är i v7 (6+) men utgår från senaste mensen så är jag i v9. Fått tid för inskrivning på måndag 8/9. Då får vi se hur det ligger till
Hej tjejer!
Jag hoppar försiktigt in här Plussade den 28/8 (+3 cb digital) men är väldigt osäker på när bf är, men borde vara i slutet av april/början av maj. Tror själv att jag är i v7 (6+) men utgår från senaste mensen så är jag i v9. Fått tid för inskrivning på måndag 8/9. Då får vi se hur det ligger till
Skrev aldrig att jag skulle göra ultraljud, bara att jag fått tid för inskrivning Skall dock även göra ett tidigt ultraljud (privat, för att se hur långt det är gånget)
Hej! Jag är i ungefär samma sits! Har två killar på 11 och 8 år och är nu gravid med min sambo som inte har några barn sedan tidigare. Det känns nästan lite extra spännande denna gången Har BF någonstans mellan 4:e-7:e maj beroende på vart man kollar. Har tagit ca 7 test hittills som jag har gömda i ett kuvert i sänglådan som jag plockar fram i smyg för att glutta på. Haha
Vet inte riktigt hur länge till jag orkar hålla det hemligt för barnen. Det blir antingen denna veckan eller nästnästa då de är här igen. Hoppas att de blir glada, men är tveksam
Du menar att jag ska vara försöksperson?
Jag avintsallerade faktiskt min graviditetsapp när barnen kom i måndags. Vill inte att de ska få veta den vägen. Hade nog dragit en likande lögn annars.
Jag hade nog kunnat berätta redan nu, känner lixom att den här graviditeten kommer gå vägen men å andra sida kanske det räcker med överraskningar för denna veckan. Vi köpte nämligen ett hus igår och allt gick så fort att det nog chockade oss allihop
Är oxå lite nojig over att det skulle vara tvillingar, men en av mina närmsta kollegor väntar tvillingar nu. Hur stora är oddsen liksom?! XD
Ska på tidigt vul på fredag så väntan blir inte så lång! :)
Är i v 8 (7+4) vad jag vet :)
Var på tidigt vul i fredags.
Lite blandade känslor...
Hon sa att hon såg ett hjärta som tickade på fint men att det var betydligt mindre än vad det borde varit dvs ca 3 veckor senare! Ca 3 mm stort! Och att hjärtat precis bildats!
Jag fattar inte?!
Sista mens var 1 augusti. Så jag borde vara i vecka 9 (8+?)
Jag tog gravtest i slutet på augusti.
Hur??
Fick tid för nytt besök på fredag. Förbereder mig på att något är fel, men försöker inte stressa upp mig.
Har tid för inskrivning imorgon. Borde man skjuta fram det?
Har du regelbunden mens och ÄL är ju lite sånt det häger på. Att det ska va typ exakt 28 dagars cykel och 14 dagar luterans eller vad allt heter.. Är inget ovanligt att bli flyttad :) även om 3 veckor låter lite mycket..
Nix, hjärtat slog inte.