Inlägg från: fantasifull |Visa alla inlägg
  • fantasifull

BF MAJ 2015

Hej brudar! Jag hoppar gärna in och pratat lite. Jag plussade idag, BIM -5. Bf 18/5 om allt går som planerats. Sist slutade det i MA i v 12. Det var i januari. Hoppas på bättre lycka den här gången :) sjukt lycklig efter denna väntan! ????

• fantasifull
    jossan90 skrev 2014-09-01 22:48:39 följande:

Hej igen tjejer!

Jag är i v 5 (4+3) och undrar om ni känner av symptom? Jag har halsbränna hela tiden nästan och sen har jag ont (eller mer obehagskänslor) i magen. Är detta vanligt eller något man ska oroa sig för?

Tycker det är superkul att den här tråden finns då vi ligger runt samma veckor allihopa och det känns skönt att andra är i samma sits som en själv!

Jag har också obehag hela tiden i magen, v4, tror det är fullt normalt eftersom d växer. Får du kraftiga akuta smärtor skulle jag inte se d normalt.

Mår och känner mig ganska vanlig.. Mådde dock jätte illa flera dagar förra veckan när ägget fäste, vilket iof kommer och går lite nu. Något hungrigare än vanligt men annars så. Antar att alla symtom kommer efter BIM som ett brev på posten ungefär :)
  • fantasifull

Jag hittar inte heller någon inbjudan :p kan jag lägga till någon person för att komma med den vägen?

• fantasifull

Jag hade blockerat att man kunde söka på min mejl och att meddelande från andra. andra vänners vänner skulle filtreras bort... Den som skickar inbjudan kan få göra ett nytt försök :)

• fantasifull
    Kissemiss skrev 2014-09-06 17:04:46 följande:

Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!

Jag får hugg i tappen ett par gånger om dagen, gör faktiskt väldigt ont och jag får för mig att något är på väg att gå fel men jag bet inre .. Kanske är vanligt, vi verkar vara flera?

Det sliter och drar i ljumsken(höger) mest hela tiden och lite molande värk i magen i mitten av tjejmagen. Ungefär angränsat vid tappen kanske?
  • fantasifull
    minlilja skrev 2014-09-08 11:56:15 följande:

Åå äntligen idag på bim + 11 kom plusset. Får jag vara med här? Har en dotter på snart tio månader :)

Va kul!!! Grattis.
  • fantasifull
    Helle 85 skrev 2014-09-08 20:26:01 följande:

Just nu sover jag riktigt dåligt. Vaknar ofta å har en tvååring som blir lika orolig när jag sover dåligt. Å har väldigt levande drömmar. Sen hjälper det inte att jag som vill sova på mage har ont i brösten :(

Jag med! Drömmer konstigare än vanligt och vaknar flera gånger per natt och kan inte somna om.. Behöver även besöka toaletten vid något tillfälle :)
  • fantasifull
    Josefine0811 skrev 2014-09-09 22:02:44 följande:

Har du kollat mailen? Kan ha hamnat i skräpposten

Kollat där;)
  • fantasifull
    Acire94 skrev 2014-11-05 14:43:47 följande:
    Skriv din mail så bjuder jag in :)
    Jag kan också tänka mig vara med på Facebook? Eller är det en öppen grupp?
  • fantasifull
    MammaMia91 skrev 2014-11-10 18:02:28 följande:

Jag har skapat en egen FB grupp där vi är några som skriver, men för att få den mer aktiv så skulle jag vilja ha med fler personer. Gruppen så såklart dold :) skicka mejladress om ni vill vara med :)

Kan tänka mig att vada med, liiiinaa__@hotmail.com
Svar på tråden BF MAJ 2015