Inlägg från: corran |Visa alla inlägg
  • corran

BF MAJ 2015

såg nu att den där gruppen jag gick med i "vi som väntar barn 2015" var en "sluten" grupp.. 
    Kanske är annars om den är helt hemlig?

• corran
    Lihihi skrev 2014-09-03 18:45:01 följande:

Är gruppen hemlig så kan ingen hitta gruppen eller se vilka som är medlemmar :)

Okej låter bra!! :) 
  • corran
    Kissemiss skrev 2014-09-03 20:08:29 följande:

Godkväll!

Någon runt vecka 5 (4+2) som kan beskriva lite symptom? Googlar alla symptom jag har för att se om det är något fel :P

v 4+5 här, det ända jag kan känna är lite mensvärk ibland, lite ömma bröstvårtor och halsbränna :) Det har jag haft den senaste veckan!
  • corran

Troyanen - Hur går det för dig? Visst skulle du på vul idag eller kanske är helt ute och cyklar? 

• corran
    Kissemiss skrev 2014-09-05 14:14:22 följande:

Har en liten fråga!

Det står "gravid 2-3" med clearblues test nu precis. Stämmer verkligen det om senaste mensens första dag var den 4 augusti och ägglossning den 13e?

Ja! :) 
  • corran
    Kissemiss skrev 2014-09-05 14:33:16 följande:
    Tack för svar!

Men det är ju typ 3 veckor och 2 dagar sedan 13 augusti nu ju?
    Ja men jag tror ändå att det stämmer bra! 2 dagar hit eller dit tror jag inte att testet känner av! Testa om några dagar igen så får du säkert 3+ :)
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-05 17:30:43 följande:

Dom har avtagit nästan helt nu :) håller tummarna! Nä, jag har tid för VUL den 18/9

Så skönt att höra!! Då är det säkert ingen fara :) Jaha då va jag väldigt fel ute haha blandar nog ihop dig med nån annan.
  • corran
    Troyanen skrev 2014-09-05 17:42:54 följande:

Det är endel här :) jag mår illa och har gravsynyom, hoppas hoppas :) hur mår du annars? Kram

Jag tror att det kommer gå bra för dig! :) 
    Jag mår bra, mensvärk, ömma bröstvårtor och halsbränna är det enda jag känner av än så länge! Har fortfarande lite beiga flytningar då och då men är nästan helt säker på att det bara beror på lättblödande tapp/spruket bloskärl :)
    Kram
  • corran
    Serahjay skrev 2014-09-05 19:37:59 följande:

Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!

Men så länge det är lite blod så är det inte kört! Jag har småblödigt i 1 vecka snart och har mensvärk varje dag till och från! Hoppas på det bästa iaf <3 kram
  • corran
    Serahjay skrev 2014-09-05 19:37:59 följande:

Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!

Hur går det för dig?
  • corran
    Kissemiss skrev 2014-09-06 17:04:46 följande:

Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!

Hugg i magen eller? Ligamenten kan dra och det känns som onda hugg! spec om man gör en hastig rörelse, hostar eller nyser men kan kännas annars också.
  • corran
    Serahjay skrev 2014-09-06 18:20:45 följande:
    Inga blödningar idag och inte ont i magen heller. Hoppas det bara var en engångsförteelse...
    Härligt!! :) Håller tummaran för det!
  • corran
    3394 skrev 2014-09-11 20:23:37 följande:

Hej. Jag väntar oxå ett litet mirakel 5-6 maj. V 6+1 ska på inskrivning i morgon. Har stor oro för missfall eftersom ja hade ett ingen dottern på 3 år. Nu har jag vart dunder förkyld 1 vecka med hemsk hosta, rädd för att de ska påverka:/

Hoppas det går bra på inskrivningen! :) Jag tror inte att förkyldning eller hosta ska påverka en graviitet så du kan nog vara lugn :)
Svar på tråden BF MAJ 2015