BF MAJ 2015
såg nu att den där gruppen jag gick med i "vi som väntar barn 2015" var en "sluten" grupp..
Kanske är annars om den är helt hemlig?
såg nu att den där gruppen jag gick med i "vi som väntar barn 2015" var en "sluten" grupp..
Kanske är annars om den är helt hemlig?
Är gruppen hemlig så kan ingen hitta gruppen eller se vilka som är medlemmar :)
Elsta - har skickat pm till dig med mailadress :)
Godkväll!
Någon runt vecka 5 (4+2) som kan beskriva lite symptom? Googlar alla symptom jag har för att se om det är något fel :P
Troyanen - Hur går det för dig? Visst skulle du på vul idag eller kanske är helt ute och cyklar?
Har en liten fråga!
Det står "gravid 2-3" med clearblues test nu precis. Stämmer verkligen det om senaste mensens första dag var den 4 augusti och ägglossning den 13e?
Dom har avtagit nästan helt nu :) håller tummarna! Nä, jag har tid för VUL den 18/9
Det är endel här :) jag mår illa och har gravsynyom, hoppas hoppas :) hur mår du annars? Kram
Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!
Jaha... då var missfall nr 2 påG. Har haft småont i magen hela dagen och mensvärk liknande känslor ikväll o sen gick jag på toa... :( lite blod. Underbart. Fan!
Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!
Hej. Jag väntar oxå ett litet mirakel 5-6 maj. V 6+1 ska på inskrivning i morgon. Har stor oro för missfall eftersom ja hade ett ingen dottern på 3 år. Nu har jag vart dunder förkyld 1 vecka med hemsk hosta, rädd för att de ska påverka:/