Nidblödning/ägg som fäst eller bara mens på gång?
Jag hade molvärk och ont i brösten 14-17/8 så någon gång där hade jag ägglossning.
Den 22:a (ca 5-8 dagar efter ÄL) fick jag huggningar i livmodern under en dag (det var inte riktigt som vanlig mensvärk, utan mer centrerat på vissa punkter och inte så kraftigt). På natten fick jag sen ett rejält hugg i vänster äggstock (så pass rejält att jag vaknade av det). Kan det ha varit ägget som fäste?
När jag vaknade på morgonen (den 23:e) hade huggningarna gått över till mer normal mensvärk, men detta är lite tidigt för mig att få mensvärk (jag brukar få mens ungefär 12-14 dagar efter ÄL och mensvärken brukar komma 1-2 dagar innan mensen).
På morgonen den 24:e (ca 6-9 dagar efter ÄL) fick jag en liten ljusrosa flytning. Det var så lite att det inte syntes i trosorna och försvann lika fort som det kom. Kan detta ha varit en nidblödning?
Idag är det den 27:e och mensen har fortfarande inte kommit. Det är i och för sig inte något konstigt i det då jag endast är på dag 10-13 efter ÄL. Det som är konstigt är att jag haft denna mensvärk dagligen i sex dagar men ingen mens. Det kan gå en halv dag utan att jag känner någonting, och sedan kan jag ha klassisk mensvärk som kommer och går i några timmar.
I övrigt har jag inga symptom alls. Mina bröst var svullna till en början (vilket de brukar vara mellan ÄL och mens), men de har nu återgått till sitt normala tillstånd, trots att mensen inte kommit. Vad betyder detta?! :/
Någon med liknande erfarenheter? Vad tror ni - finns det en chans att jag är gravid eller önskedrömmer jag?
Nu blev det en lång text. Tack på förhand för ev. svar :)