God dagen :)
Man bli bara så tokig her hemma. Testade igår men negativt, kan ha vart bim igår eller kanske bim +1. Jag vet ju inte riktigt vad som sker å försöker å inte tänka massor. Har ingen blödning whatsoever och ont i magen, men var bättre igår, men det kommer seg på kvällarna, då spänner det lite.
Jag hade sån ca äl den 13-15 september typ, tror jag i vart fall:) och eftersom jag å har lite oregelbunden, eller olika lång cykel men brukar ha den i slutet av månaden ca så borde den vara her nu.. En vecka sån ca efter äl så började ju en massa ting å kännas utan att jag tänkte eller hoppades på att jag kanske kunde vara gravid, har ju slängt de tankarna bort liksom... Jag fick ju spänningar å ilningar ned mot vänstra sidan av låret, stuckningar å mensvärk. Har ju haft mycket symptom sen dess å nu så visar stickan negativ..:( tror inte jag ska testa mig nu på ett tag.
Kände på tappen under denna resa å, förra veckan var den lågt nede i skeden och mjuk, i igår var den långt uppe så jag knappt känner den. Har aldrig känt något speciellt men läste om den:)
Jobbet löser sig om det är så att jag blir gravid, jobbar i ett företag som har bra tillrättaläggning om man har behov, men hade jag vetat så kunde jag säga att jag
Tog det lugnare av en anledning...
Skönt att du kan bestämma lite hur du ska jobba, det är aldrig fel :) hoppas i vart fall ni har det bra å att du får ge mig lite fler råd å tips:) kramar!!