Inlägg från: sannH |Visa alla inlägg
  • sannH

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hej! Jag väntar andra barnet, första försöket. Är i v6 (5+6). Känner mig inte så värst gravid. Antar att man ska vara glad över det. ;) I förra graviditeten hade jag lätt illamående runt samma tid som nu. Känner inget sånt (än).

• sannH

Här är också pirrigt då vi har RUL imorgon 8.00. :) Har inte haft något UL innan eller hört hjärtljuden så vi är väldigt nyfikna inför morgondagen.

• sannH

Var på RUL nu på morgonen. Det var en livlig filur och allt såg bra ut. Fick BF framflyttat 1 månad!! Är tydligen i vecka 15 bara och inte i vecka 19 som vi trott. Trots regelbunden mens och att jag fått positivt på flera gravtest(dock väldigt svagt) tidigt då jag inte borde varit gravid. Någon som varit med om liknande?

• sannH
    anlili skrev 2014-11-26 11:08:36 följande:
    Vad märkligt! Hade barnmorskan nån teori om vad det berodde på? Kan du ha varit gravid innan men fått ett tidigt missfall som du inte ens märkte? Och sen haft turen att bli gravid igen månaden efter...
    Ska ringa min barnmorska och höra med henne. Är inne på samma spår som dig anlili att jag kanske fått ett tidigt missfall jag inte ens märkt och sedan blivit gravid kort efter. Blev så förvånad men lika glad ändå för det var full rörelse inne i magen och allt såg bra ut. Har fått ny tid för ultraljud om en månad när jag är i vecka 19(igen...)
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)